رئیس کمیسیون اصل ۹۰ گفت: ایران در چنین موقعیتی که به مسلمانان هند ظلم می‌شود، باید اقدامات لازم را برای دفاع از آنها انجام دهد.

مدعیان حقوق بشر در عمل مدافع حقوق ملت‌ها نیستند/ایران باید اقدامات لازم را برای دفاع از مسلمانان هند انجام دهدداوود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تحلیل سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مسلمانان هند گفت: سال‌های سال است که ما این مشکل را در کشمیر داریم و مسلمانان این منطقه تحت ظلم و فشار هند قرار دارند، در حقیقت این موضوع نشان می‌دهد که به لحاظ حقوق بشر در دنیا به شدت دچار مشکل هستیم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بسیاری از مدعیان حقوق بشر دروغ می‌گویند و در عمل مدافع حقوق بشر نیستند، اظهار کرد: کشور‌های غربی که ادعا می‌کنند ما مدافع حقوق بشر هستیم سکوتشان در چنین مواقعی نشان می‌دهد که تنها در حرف چنین چیزی را طلب می‌کنند. اکنون شاهد ظلم به مسلمانان در هند هستیم و علی‌رغم  ادعای دولت هند به دموکراسی به مسلمانان ظلم می‌کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس دهم تصریح کرد: ایران در چنین موقعیتی که به مسلمانان هند ظلم می‌شود، باید اقدامات لازم را در جهت دفاع از آنها انجام دهد.


بیشتر بخوانید: تنش‌های مذهبی هندوستان را محکوم می‌کنیم/ مقامات هندی و سازمان ملل از کشتار مسلمانان جلوگیری کنند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار