مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: شیوع ویروس کرونا و سنت خانه تکانی مصرف آب را بالا برده است .

هاشمی مقدم مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  گفت: همکاران ما در مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب شرب شهری استان به صورت 24 ساعته مستقر هستند و و ضعیت تاسیسات و نیاز آب را کنترل و هدایت می کنند.

او با اشاره به اینکه در روز های پایانی سال هستیم و با توجه به سنت خانه تکانی و وضعیتی که اکنون در جامعه حاکم است به بیماری کرونا در کشور افزود :مصرف آب برای رعایت اصول بهداشتی به شدت افزایش پیدا کرده است.

هاشمی مقدم بیان کرد:در ده روز اول اسفند مه 23 درصد آب ورودی به شبکه نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پیدا کرده که این روند در نوع خودش بی نظیر است.

او افزود :با توجه به تدابیری که همکاران ما در سطح شرکت های آب و فاضلاب شهری استان و شهر ها اتخاذکردند در واقع همه تاسیسات حاضر به کار هست تا با حداکثر ظرفیت آب را تامین کنیم و مخازن همه آبگیری شده اند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی عنوان کرد:از همشهریان عزیز تقاضا میکنیم در مصرفه آب صرفه جویی کنند به این ترتیب که مصارف آب شان را در بخش فضای سبز و ابیاری را به ساعات پایانی شب موکول ککند در شست وشو برای حیاط سعی کنند به حداقل برسانند.

اب مورد نیاز برای شرب و بهداشت است که در شبکه تزریق میشود با اقدامات لازم و رعایت اصول صرفه جویی کمک کنند تا بتوانیم جریان آب را به طور کامل و مستمر در سطح شبکه داشته باشیم.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.