استقلال بدون دیاباته

استقلال برای بازگشت به روز‌های اوج خود باید هر چه سریع‌تر دیاباته را آماده کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،دیاباته خرید تابستانی آبی پوشان پایتخت بود که توانست عملکرد درخشانی از خود نشان دهد.

هواداران تیم آبی پوش با درخشش دیاباته دیگر روز‌های درخشان تیام را فراموش کردند و این بازیکن اهل مالی بسیار فراتر از انتظارات ظاهر شد. او توسط استراماچونی به استقلال پیوست و نشان داد که یک مهاجم تمام عیار است.

استقلال مهاجمی باکارنامه را جذب کرد. او هم در رقابت‌های سری A بازی کرده بود و هم در لیگ فرانسه عملکرد درخشانی از خود نشان داد و بی جهت نبود که استراماچونی روی او دست گذاشته بود.

استقلال بدون دیاباته …؟!

دیاباته یک مهاجم بلند قد با توانایی سرزنی خیره کننده بود. او به راحتی فرصت‌ها را از دست نمی‌داد و هر توپی که به او می‌رسید بوی گل می‌داد و همین باعث شد تا آبی پوشان با وجود اشباهات زیاد در خط دفاعی هم پیروزی‌های پیاپی را به دست آورند و بعد از ۴ سال به صدر جدول رده بندی برسند.

استقلال با بدشانسی مواجه شد چرا که قبل از داربی دیاباته را از دست داد و همین باعث شده است تا این روز‌ها نتواند نتایج خوبی به دست آورد.

توقف در داربی و برابر الشرطه عراق و شکست برابر گل گهر و الاهلی نتایج استقلال در غیاب دیاباته بوده است و نشان می‌دهد که استقلال در غیاب مهاجم گلزن خود نمی‌تواند که نتایج مورد نیاز را به دست آورد.

آبی پوشان پایتخت در غیاب دیاباته ۶ بازی انجام داده اند که تنها دو پیروزی برای آن‌ها به دنبال داشته است و این نشان می‌دهد که مجیدی برای بازگشت تیمش به روز‌های اوج باید هر چه سریعتر دیاباته را آماده بازی کنند.

این مهاجم بلند قد فعلا مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند و به همین خاطر تعطیلی لیگ به خاطر کرونا بهترین خبر برای استقلال خواهد بود چرا که زمان برای بازگشت دیاباته وجود خواهد داشت و او می‌تواند به زودی برای تیمش به میدان رود.

استقلال با یک بازی کمتر نسبت به پرسپولیس با صدر جدول رده بندی ۱۱ امتیاز اختلاف دارد و آبی پوشان اگر می‌خواهند نیم نگاهی به قهرمانی داشته باشند و یا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند دیگر نباید امتیاز از دست دهند و بازگشت دیاباته می‌تواند کمک زیادی به آن‌ها برای رسیدن به اهداف بزرگ کند.

منبع: شفقنا

انتهای پیام/

 

برچسب ها: استقلال ، دیابانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.