بخشدار اروندکنار گفت: ۲ هزارلیتر آب ژاول برای ضدعفونی، گندزدایی و بوزدایی شهر و روستاهای بخش اروندکنار در اختیار شهرداری و دهیاران منطقه قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،صادق جلالی بخشدار اروندکنار شامگاه گذشته گفت:به منظور پیشگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی اماکن و وسایل حمل‌ونقل عمومی شهر اروندکنار و روستاهای منطقه از سوی شهرداری اروندکنار و دهیاران در حال انجام است.

او افزود:یک هزار لیتر آب ژاول برای گندزدایی و بوزدایی در اختیار شهرداری اروندکنار و یک هزار لیتر نیز برای ضدعفونی روستاها در اختیار دهیاران قرار گرفته است.

بخشدار اروندکنار به ضدعفونی کردن بنادر صیادی و تجاری منطقه اشاره کرد وگفت:با هماهنگی فرماندار آبادان مشکلی در تامین آب ژاول برای ضدعفونی منطقه وجود ندارد.

آرش یلالی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان دیروز آمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در آبادان را پنج نفر اعلام کرد و گفت: شب گذشته آزمایش یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا کووید ۱۹ در این شهرستان مثبت شد.

به فوت یک بیمار ۶۳ ساله به علت ویروس کرونا کووید ۱۹ در آبادان اشاره کرد و افزود:۹۰ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان طالقانی آبادان بستری هستند ضمن اینکه روز گذشته یکی از بیماران بر اثر همین عارضه جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.