تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا، در ایران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۶  مورد جدید از ابتلا به کرونا در کشور ثبت شده که از این موارد ۱۵ نفر فوت کرده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت:  براین اساس تعداد مبتلایان کرونا در کشور به ۲ هزار ۹۲۲ نفر و تعداد افراد فوت شده به ۹۲ نفر رسیده است.  از این تعداد ۵۵۲ نفر از مبتلایان بهبود پیدا کرده‌اند که این آمار روز به روز رو به افزایش است.

او آمار مبتلایان به کرونا به تفکیک استانها را اعلام کرد و گفت: از بین مبتلایان جدید، ۲۵۳ مورد مربوط به استان تهران، ۳۵ مورد مربوط به استان گیلان، ۹ نفر مربوط به استان مازندران، ۸ نفر مربوط به استان سمنان، ۹ نفر مربوط به استان گلستان، ۹ نفر مربوط به استان آذربایجان شرقی، ۴ نفر مربوط کردستان، ۱۵ نفر مربوط به کرمانشاه، ۷ نفر مربوط به ایلام، ۵ مورد مربوط به استان لرستان، ۲۷ نفر مربوط به استان خوزستان، ۱۴ مورد مربوط به فارس، ۶ مورد مربوط به زنجان، ۸ نفر مربوط به مرکزی، ۲۵ نفر مربوط به قزوین، ۱۹ نفر مربوط به البرز، ۱۰۱ نفر مربوط به قم، یک نفر مربوط به چهارمحال و بختیاری، ۱۴ نفر مربوط به کرمان، ۸ نفر مربوط به سیستان و بلوچستان، ۸ نفر مربوط به خراسان رضوی و یک نفر مربوط به خراسان شمالی است.

جهانپور بیان کرد: براساس آماری که از استان‌ها داریم، خوشبختانه به نظر می‌رسد که ظرف روز‌های گذشته تا حدی مراودات افراد و تردد‌ها و سفر‌های بین شهری و شهری در بسیاری از استان‌ها کاهش پیدا کرده است. بسیاری از نهاد‌های مردمی، گروه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، شورا‌های شهر و شهرداری‌ها مشارکت خوبی در گندزدایی در سطح شهر‌ها و آموزش عمومی داشتند. انتظار می‌رود که با ارتقای این وضعیت ظرف روز‌های آینده وضعیت مطلوب تری در برخی از استان‌ها داشته باشیم.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: در برخی از استان‌ها ورودی ما به بیمارستان‌ها با ترخیص شدگان و بهبود یافتگان تقریبا برابر می‌شود. امیدواریم در همه استان‌ها این موضوع لحاظ شود و این مراودات کاهش پیدا کند.
 
او تاکید کرد: مردم از سفر‌ها و تردد در شهر اکیدا خودداری کنند. قبل از آنکه نیاز به برخورد دستوری با این مسئله شود؛ مردم باید هم برای خودشان و هم در رابطه با دیگران این راهنمایی و ارشاد را داشته باشند. بهتر است در این مدت مجالس جشن، شادی، ترحیم، تجمعات مذهبی و غیر مذهبی، تجمعات فرهنگی و تردد در اماکن شلوغ نداشته باشیم.

زنجیره انتقال کرونا راهی جز کاهش تردد ندارد

جهانپور با اشاره به اینکه این ویروس بالی برای پرواز نخواهد داشت، گفت: آن کسی که منتقل می‌کند ما هستیم که با تردد‌ها و مراوداتمان و با عدم رعایت دقیق نکات بهداشت فردی این ویروس را منتقل می‌کنیم. قطع زنجیره انتقال راهی جز اینکه ما مراودات، سفر‌ها و تردد‌ها را کاهش بدهیم؛ ندارد. 

او ادامه داد: آنچه امروز از  آمار مبتلایان می‌بینیم شاید به نوعی برآورد هفته گذشته است؛ یعنی افراد با این ویروس مواجه داشتند و امروز بعد از ۳ یا ۷ روز علائمش را نشان داده  است.
 
سخنگوی وزارت بهداشت یادآوری کرد: قاعدتا افرادی با علائم خفیف و علائم متوسط بودند و ممکن است به هیچ عنوان به مراکز مراجعه نکرده و در منزل خودشان را قرنطینه کرده باشند و با استراحت در منزل بهبود یافته اند؛ به طور قطع این افراد در آمار ما نیستند.

کاهش آمار به معنای کاهش ابتلای روزانه نیست

جهانپور افزود: آمار امروز ممکن است نسبت به روزهای اخیر مقداری پایین‌تر باشد چراکه ما ظرف روز‌های گذشته تعداد آزمایشگاهایمان به ۲۴ آزمایشگاه رسید و در عمل، زمان انتظار حذف شد. البته این کاهش آمار به معنای کاهش ابتلای روزانه نیست بلکه کاهش گزارش موارد آزمایشگاهی است، زیرا تراکمی که پشت خط وجود داشت برطرف شده است.
 
او تاکید کرد: در بیمارستان‌ها تشخیص بالینی بر اساس علائم، شرح حال و آزمایشات اولیه ممکن است حداکثر یک گرافی سینه و سی تی اسکن گذاشته شود. پزشکان و همکاران ما در خط مقدم درمان هستند و فرصتی از بیمار نمی‌گیرند بلکه این فرصت را به بیمار می‌دهند.
 
سخنگوی وزارت بهداشت افزود: پزشکان درمان‌های پیشنهادی برای کووید_۱۹ را شروع می‌کنند اما این مراحل در آمار رسمی ما نیست بعد از آزمایشات قطعی ظرف روز‌های آینده ممکن است اضافه شود. بنابراین تشخیص بالینی، اقدام درست و بر اساس دستورالعمل هاست. این نحوه ارائه آمار دقیقا بر اساس پروتکل‌های رسمی و بین المللی مورد تأیید مجامع بین المللی است و به عنوان آمار قطعی و رسمی اعلام می‌شود.

جهانپور تصریح کرد: اگر بخواهیم شعار «کرونا را شکست می‌دهیم» را محقق کنیم قطعا از مسیر «هر خانه، یک پایگاه سلامت» خواهد گذشت. امیدواریم هر خانه و خانوار ایرانی یک پایگاه سلامت باشد و نقش جدی در اشاعه آموزش، اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و ایجاد حساسیت و هوشیاری در افکار عمومی و همچنین مراقبت از سلامت خودشان، مراقبت از نحوه رعایت بهداشت فردی و عمومی را در نظر داشته باشند.
 
او تاکید کرد: قطعا با این مشارکت عمومی حداقل ۸۰ درصد گام‌ها را می‌توانیم برداریم، ۱۰ تا ۲۰ درصد به مداخلت حاکمیت عمومی بر می‌گردد.
 
سخنگوی وزارت بهداشت در پایان ضمن قدردانی از کادر درمانی کشور گفت: امیدواریم با حمایت و زحمات کلیه خط شکنان و مدافعان سلامت بدن با جدیت وارد فاز مهار و کنترل این بیماری ظرف روز‌ها و هفته‌های آتی شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا سلطانی زرندی
۲۱:۳۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی موظف
۱۶:۳۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
ازوقتی اعلام کردندکرونا اومده ما خومونا توخونه حبس کردیم خیلی رعایت میکنیم چندروزیکبار یک نفربرای خرید میره کاش همه رعایت میکردند ماهم خسته میشیم از خونه موندن شماهارا به هرچی وهرکی قبول دارید قسم رعایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد‌رضا‌خلیلی
۱۶:۵۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
حالا‌قدر‌جانمان‌را‌فهمیدیم‌؛فهمیدیم‌اونایی‌که‌رفتن‌‌جنگ‌تا‌من‌وتو‌بمونیم‌اونا‌هم‌جون‌داشتن‌اونا‌هم‌ جون‌داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۱۷:۴۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
به قول معروف ازماست که برماست خوب شدموقعی که گفتیم به ریسی رای بدین دلش به حال مستضعفین بیچاره میسوزه گوشاتون کر بود و چشاتون کور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
من نمی دونم علت اینکه چرا هر چیزی وارد ایران میشه آمار یا نرخ مربوط به اون به صورت نجومی میره بالا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
3513نفففررر آمار کرونا در ایران یا الله کمکمون کن خدایا کرونا را ریشه کن کن ای خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
حلا این تهرانیهای دریا ندیده راهی شمال بشن خیالشون راحت شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۰:۲۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
لطفا یک هفته تبادلات اقتصادی را مثل عید نوروز تعطیل کنید که چکی پاس نشه. نیاز اساسی مردم را بهشون بدین، گسترش پیدا نمیکنه این بیماری.
ستاد بحرانمون توی همه حال بد کار میکنه.
ستاد بی بحرانیه انگار.
فقط جلسه میزارن
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۸:۴۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
وضعیت بدیه هم برا دولت هم برا مردم مخصوصا کارگر ها و روز مزد ها. اگر دولت به فکر این افراد باشه خیلی خوب میشه. العان تقریبا 10روزه تعمیرگاه جلوبندی ماشین سبک ما بسته است چون کسی نمیاد حقم دارن میترسن ولی ما و امثال ما باید چیکار کنیم. کاشکی لااقل دولت سبد کالایی چیزی اعلام می‌کرد. خواهشا اینو به گوش مسئولش برسونید چون رعب و وحشت مردم برای تامین مایحتاج روزانشون کم کم داره از خود کرونا سریع تر جهش پیدا میکنه. این رسانه های غربی هم پیاز داغشو خیلی زیاد میکنن و این وضع رو بدتر کردند.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۳:۵۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
با این مردم زود باوری که داریم رییس کارخانجات تولید ماسک ودستکش ومواد ضدعفونی کننده وشوینده یه همراه مدیر عامل وسط سالن تولید رقص عربی می زنند با این شایعاتی که داریم بزرگش می کنین چند وقت دیگه لکثر مردم کشور ما بالخصوص خانوم ها دچار ماراحتی اعصاب روان وناراحتی های پوستی مثل سرطاان پوست میشن اقا یا خانوم اینقدر به شایعات دامن نزنید این هم سک بیماری چیروسب عین بیماریهای ویروسی دیگه هستش تلفاتش هک هنچز به اندازه ۱ درصد تلفات تصادفات جاده ای نشده وتهدید این بیماری سمت سو انسانهایی هست که بیماریهایی زمینه ای بالایی دارند نه تنها با کرونا بلکه با بیماری های ویروسی دیگه هم جونشون را از دست می دند خواهشا مردم را نترسونیدچند روز دیگه مردم از سایه خودشون هم می تریند
Iran (Islamic Republic of)
مصیب قاسمی
۰۲:۴۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
داریم تو دنیا رکورد میزنیم. حداقل تو این مورد تو دنیا جزو سه تای اولیم. با تشکر از چین که فنا داد مردم یه کره زمین رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
حتی اینجا هم حرفهای حقیقت طلخ مارو فیلتر میکنند، خدایا کمک
Iran (Islamic Republic of)
حسین بخشی
۰۱:۲۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
من راننده اسنپ هستم با این شرایط چیکار باید بکنم.مستاجر هستم کار ما هم ول شده کسی دیگه زیاد بیرون نمیره با کرایه خانه و وام و بدهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
مردم تو رو خدا جدی بگیرید امروز رفتیم بیرون دیدم مغازه بستنی فروشی پر پر بود واقعا چرا نمیفهمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
تو رو خدا مراقبت کنید، آمار کشته شده ها بیشتر نشه، همه رو نگران می کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
باور کنید درست کردن ماسک اصلا کاری نداره الگوش رو از اینترنت بگیرید با پارچه کتان نازک و استری نازک وکش قابل شستشو هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
باید استاندارد باشه که جلو ویروس بگیره
چرت و پرت که نمیشه درست کنیم مگه الکیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
بنازم کرونا را که هیچ استانی را ناراحت نکرد ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
آخه این شمال چی داره که تهرانیها هجوم میبرن بهش فقط دریا و جنگل؟حالا خیالشون راحت شد اگه این کار را نمیکردند بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
این آمارها مردمو بدتر میترسونه. بفکر جامعه باشید
Germany
پیروز صادقی
۲۲:۳۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
تعداد فوتی ها خیلی زیاده آمار کرونا بیشتر از این حرفاست آلمان ۲۵۰ نفر گرفتن یک مرده نداشته کره جنوبی با ۵ هزار خورده ای کرونایی سی و خورده ای داشته تنها راهش این که مردم باید بهداشت شخصی و عمومی رعایت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
اگه استرالیا یا همان نیوزلند فصل گرما یا منطقه گرمسیر الان تابستان پس کرونا ربطی نداره استرالیا برعکس ما زمستانیم استرالیا تابستان. ربطی به فصل نداره خدا به به داد برسه؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
D:
۲۲:۲۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
یا خداااا آمار فوتی ها رو ببیـــــن.امسال که تموم بشه و وارد سال جدید بشیم به خودمون میگیم ما از بازماندگان سال ۹۸ هستیم خخخخخ :D
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
شب یکی رو تو خیابون دیدم کنار جوب اب دستش روی زانوهاش بود شدیدا صرفه میکرد .مردم دورش با فاصله جمع شده . یه لحظه گفتم خدایا این بنده خدا چقدر تنها شدش . خدا سر هیچکس نیاره .انشالله ریشه کن بشه .
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
جالب اینجاست که با این توان درمانی و .... میخواهیم جنگم بکنیم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۱۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
نمیدونم سلام کنم یا نه
من ساکن چیتگر هستم ، امروز بیشتر از ۷ داروخانه روفتم برای ماسک،دستکش، مایع ضدعفونی هیچ یک نداشتند. یا داروخانه ای ها حرف مفت میزنند یا شما و مسئولین ، که تولید ۵ برابر شده. خدا همه ما ملت ایران را بیامرزد و شما مسولین را قرین ثروت و پول دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
یعنی آمار قم صادر شده به بقیه شهرها؟
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۲۱:۴۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
با سلام چرا با گذشت 14 روز از اسفند که اکثر ارگانها با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز کارگران عیدی کارگران را پرداخت کردن ولی شرکت مخابرات ایران هر روز چیزی را بهانه کرده و فعلا زیر بار پرداخت عیدی کارگران خود نمیرود لطفا پیگیری کنید
Germany
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
صد نفر مردند
دو درصد حساب کنیم یعنی بیست هزار نفر بیمار هستند
آمار درست نیست !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
فرمول اینه چون مرگ ۲درصده
تعداد فوتی ضربدر ۵۰ کن مبتلا بدست میاد که از اون تعداد یه مقدار شناسایی شدن که اعلام میشه یه تعدادم در جامعه میچرخن و شناسایی نشدن بی علامتن فعلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
پس امار اصفهان کوووووووو؟؟؟یادتون رفته؟؟اصفهان هم خیلیا گرفتن که
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
خدایا تو را به مولودین این ماه و ماه شعبانت کلیه ظالمان این 42 سال گذشته را به خاک سیاه بنشان ! اعم از کسانی که وعده دادند و خلاف ان کردند کسانی که ما را نردبان قدرت طلبی خود کردند کسانی که بدون تخصص خود را متخصص جلوه داده و کارها را خراب کردند و کسانی که در این مدت به نام دین یا .....میلیاردهای نامشروع یا غیر منصف شدند و یا هر ظالم دیگری که محصول انها بدبختی این ملت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه این دولتو
ما تو قم هستیم از اول اطلاع رسانی نکردن همه مردمو آلوده کردن هیچ امکاناتی هم در اختیار مردم نداشتن قرنطینه نکردن بعد چهار نفر که رفتن اینور و اونور تازه طلبکار مردم قم هم شدن که چرا میرن پخش بشه بالاخره تو یه شهر یک ملیون و دویست هزار نفری صد نفر برن بیرون کافیه اصلاً کلی دانشجو داره اینجا کاملا برنامه ریزی کردند که مردم قم و دین و مذهب و اعتقادات مردمو زیر سوال ببرند بالاخره اون دنیایی هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
کلیه ادارت تعطیل بشن و منع آمد و شد در شهرها هم برقرار بشه وگرنه متاسفانه تعدادی زیادی از مردم که من خودم می بینم اصلا متوجه وخامت اوضاع نیستند و هیچگونه رعایتی نمی کنند.
Netherlands
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
واقعن نمیدونم چی بگم الان من که تو بخش خصوصی مشغول به کار هستم باید کار کنیم الان امروز 5شنبه همه ادارجات تعطیلن الا بخش خصوصی واقعن این ظلمه ما انسان نیستیم حق هیچ اعتراضیم نداریم .....!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
Zr
۲۰:۱۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام من یک هفته است تنگی نفس دارم و راه هواییم نای احساس میکنم خشکه
Iran (Islamic Republic of)
Zr
۲۰:۰۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام من یک هفته ست سخت میتونم نفس بکشم تنگی نفس دارم و وقتی نفس میکشم انگار متوجه ورود هوا ب داخل ریه ام میفهمم خشکه چکارکنم؟
Iran (Islamic Republic of)
soheila
۰۳:۲۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
نگران نباشیدو مایعات گرم بنوشید،استرسو کم کنید ،مواد حساسیتزا مث فلفل قرمزو اینا کمترربخورید ...بیشتز نفس تنگیا از استرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
برو دکتر خب
میخای اطرافیانت آلوده بشن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
برو دکتر البته بیمارساتها چون خیلی شلوغه مراقب باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
با دنده یک برو
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۳۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
والله من نمیدونم چرا دولت تعطیل نمیکنه ، پس چطور عید دو هفته تعطیل میشه چیزی هم نمیشه ،، ولی این اینجوری پیش بره از کنترل در میاد ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
مگه براشون مهمه؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
بجای توجه به درمان باید در همین شرایط فورا به فکر بهداشت بود یعنی فراهم کردن ماسک و دستکش و ژل و ....
ولی سیاست وزارت بهداشت همیشه بخش درمان بوده و نتیجه میشه اینی که می بینید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
من خودم کارگرم صبح ک از خونه میزنم بیرون پر از ادمایی ک دارن میرن سر کارشون رو میبینم ...اکثرا هم قراردادی مجبورن برن ...دولت باید ی تدبیری بیاندیشه ی تسهیلاتی بده ب کارفرما ..ک کارفرما مرخصی تشویقی یا همچین چیزی بده ...بخدا ما هم دوست نداریم بیایم بیرون اما چ کنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
علت پایین بودن آمار گیلان نسبت به تهران عدم وجود امکانات تشخیص است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
و رطوبت هوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
خدایا خودت بهمون رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۹:۲۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام علیکم خسته نباشید سربازا که میخوان برن مرخصی مثل من باید چکار کنن برن یانرن به خاطر کرونا من اهل گلستانم میخوام برم مرخصی ولی میترسم برم یانرم
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۹:۲۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام علیکم خسته نباشید سربازا که میخوان برن مرخصی مثل من باید چکار کنن برن یانرن به خاطر کرونا من اهل گلستانم میخوام برم مرخصی ولی میترسم برم یانرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
برو مرخصی
رعایت کنی چیزیت نمیشه
دستت به صورتت نزن مدام بشور ماسک و دستکش بزن زیاد بیرون نرو کنار کسی نباش
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۹:۲۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
به توکل نام اعظمت
عزیزان هموطن ، گیلان 250 تا کرونایی داره ، اینجا تخت کمه ، شوینده کمه ، خداوکیلی همه چی کمه الا انسان ، گیلان تراکم جمعیتی شدیدی داره این یعنی اگه شما هم بخواین بیاین به این استان خدا میدونه چی قراره به سر همه بیاد .
خواهشا نیاید ، صدای کل گیلانه ن من یکی .
طنز_طلخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
مازندرانم نیایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
راست میگه خوب نرید دیگه این همه سال گشتید چی شد این یه ماه حتی خود عید بنشینید خونه چی میشه مگه این عید رو تلفنی بهم تبریک بگیم و برا همدیگه آرزوی سلامتی کنیم تا این بیماری به لطف خدا از سرمون کم بشه
Germany
محمد امین
۱۹:۲۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
وزارت بهداشت که میگه دارن دو برابر ماسک و الکل میسازن پس چرا هیج جا نیست
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۳:۵۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
اقا خودت ماسک سنتی بساز زغال به همراه سیر و روسری روشن
Germany
محمد امین
۱۹:۱۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
یا خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
هیچ کشوری آمار درست نمیده ،،هیچ.کشوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
دقیقا..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
ازکجا بدونم فقط ابریزش بینی میتونه کروناباشه فقط ابریزش بینی دارم ؟
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
گرفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
ابریزش معمولا جز علایمش نیست. با تب و بدن درد شروع میشه و بعد سرفه خشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
نیست عزیزم. مشکل تنفسی همراه با تب و سرفه‌های علایم اصلیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
تب و سرفه علامت اصلیشه عزیزم
و بعد تنگی نفس
آویشن دم‌کن بخور خوب میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
نه بابا. آبریزش بینی اون هم به تنهایی علامت کرونا نیست. سرفه های خشک. تنگی نفس بدن درد و تب از علایم مهم کرونا هستن. تازه آبریزش بینی خیلی مواقع علامت خوبیه و می تونه بدن رو پاکسازی کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۲:۱۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
تب، سرفه و تنگی نفس از علائم کرونا است
Iran (Islamic Republic of)
soheila
۰۳:۲۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
ابریزش بینی جزو علایم اصلی کرونا نیست ،ممکنه یه حساسیت ساده باشه نگران نباشید رفع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
چه جوری از خانه بیرون نریم در حالی که اجباری باید بریم محل کار یه فکری به حال ما کارگرا بکننین بدون هیچ امکاناتی بهداشتی هر روز میریم محل کار لطفا خودرو سازیها رو تعطیل کنین حالا یه ماه اینارو تولید نکنن چیزی نمیشه
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
چیزی نمیشه? خودرو کم میارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
قربونت منظور کسانی که حوصلشون سررفته برای هواخوری ازخانه بیرون میرن نه شما که سرکاری ،خداقوت مواظب خودت باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
ما داریم ب قهرقهرا میریم فقط بزارین بریم..!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
بسلامتی
Denmark
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
آمار ده هزار نفر هست چرا راستش را نمی گویید
Denmark
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
از حوزه علمیه بخواهید طلبه ها و روحانیون را به بیمارستان ها بفرستند تا به بیماران کرونایی روحیه بدهند و دعا بخوانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
میخوای کسایی که کرونا گرفتنو سفر حج هم ببریم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
مردمی که جنبه خوب و بد را نداشته باشند ، نباید به اخبار کرونا دسترسی داشته باشند . به محض اینکه آمار کاهش یابد ، همه از خانه هایشان بیرون می آیند ... غافل از اینکه هنوز بیماری وجود دارد . لطفا اینترنت را به مدت دو هفته قطع کنید . تشکر
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۱:۰۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
باید اینترنت شما رو قطع کنن به نظرت اینترنت رو قطع کنن مردم چی کار کنن بچه ها چی جوری درسهاشونو دنبال کنن؟ *
خدا رو شکر به شما مسعول نشدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
داریم رکورد میزنیم تو جهان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
اصلا ویروسی وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
بوشهر داره هوا گرم میشه کرونا دمشو گذاشته رو کولش فرار کرده
Iran (Islamic Republic of)
تیز
۱۵:۵۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
586نفر مبتلای جدید در 24 ساعت و15 نفر فوتی میشه چن درصد بنظرتون آمار مرگ ومیر 2 درصده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Survive
۱۵:۴۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
خدایا سرنوشت همه ما رو ختم به خیر کن ..
دارم به این نتیجه میرسم چک کردن آمارها بی فایده اس. فقط عذابم میده. کاش قم تهران و گیلان قرنطینه میشدن. یا مثل کره، درایور تست داشتی برای ورودی ها یا خروجی های شهر ها یا استان ها ..
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۱۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
اتفاقا امار ها به ما نشون ميده كه چقدر مساله جدي بايد سرعت پيشرفت بيماري جدي بگيريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
اره نمیخواد آمار چک کنی برو بخواب یه دو هفته ... همه چی درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
اززززززززززززز خانه بیررررررررررررر ون نرووووووووووید دیگه چه طور پیام بدهیم ،بابا مردم بفهمید ،
Denmark
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
از جیب بابای شما پول دربیاریم بخوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
چشممممممم
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۷:۳۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
آرام باش فرزندم خدا بزرگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
فک کردم منظورت ترسه.
Iran (Islamic Republic of)
سعیده
۱۹:۳۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
میشه یکی جواب منو بده ...میخام ببینم این 90و خورده ای افرادی ک فوت شدن تا با امروز...چه رده سنی داشتن؟و اینکه اینایی که میمیرن مشکلی از قبل داشتن ؟یانه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
از خونه بیرون نرو. از گرسنگی بمیرند یا صبر کنن دوماه دیگه صاحب خونه اثاثشون رو بریزه بیرون .بگو ایمن بیرون برید.امطمئن برید؟ سر کار و برگردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
چشم ما ک از خدامونه خونه بمونیم
ولی تو پول خرید خورد خوارکمون میدی ؟؟؟؟!!!!
هیچ کس به فکر شغل ازادیا کارگرا نیست !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
شکم توسیر از جای تامین میشی منه کارگر از کجابیارم باید جوابگو خانواده باشم حاضرم دولت هرروز به من یک وعده نون پنیره بده از خونه در نمیشم
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۲۳:۲۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
خوب حوصله آدم تو خونه سر میره و یواش یواش افسرده میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
یه استان اون پایین مونده، نمیدونم اسمش چیه
ولی
خداقوت پهلوان
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
بوشهر. ایشالا که در امان باشن ..
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
آقا جان مادرتان نرین این استان بزارین امن بمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
چاکریم
Iran (Islamic Republic of)
سایه
۲۱:۱۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
بله ان شا الله در امان بمانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
ب شهرم عسلویه گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام من اون استان پاینی ام بوشهر
Iran (Islamic Republic of)
مصیب قاسمی
۰۲:۳۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
استان بوشهر هست. اول بخاطر شرایط آب و هوایی هست دوم اینکه قیل اط ورودی شهر همه رو چک میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۵:۱۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
بابا چرا امار اصفهان رو نزده تو کاشون وضعیت هشدار اعلام کردن هیچ کس امار دقیق رو نمیده ریس دانشگاه علوم پزشکی کاشان امار کلی رو اون هفته گفته ۱۴ تا دیروز گفته ۷تا مگه میشه مگه داریم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۷:۱۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمار استان اصفهان بدون کاشان و آران بید گل میده 66نفر بود و کل استان که تو سایت زده بود 128نفر به عبارتی 62نفر فقط کاشان و آران میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
مبتلا شده های جدید رو اعلام میکنن فقط
خودت با قبلی جمع کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
هم میشه هم داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
خوب درسته ۷ تاشون مردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
وزارت بهداشت بجاينکه ماسکهارو ارزون به مردم برسونه یاحتي رایگان،میاد 3_4برابر قیمت میگه مثلا ماسک ساده رو 4100زده برای چی وقتی فقط میگن برای چندساعت هست وزارت بهداشت هم خودش با دلالها آب شون تو یه جوب ميره همشون باهم هستند
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۱۷:۱۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
ما حاضریم پنج هزارتومان هم بخریم، گیر نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
مگه وزارت بهداشت ماسک هم میفروشه؟ من خودم کارمند بهداشتم از بازاریان عزیز و منصف!!!!! که همیشه حامی حقوق شهروندان هستم به قیمت قبر باباشون خرید می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
از هر راهی میخوان چند برابر بیشتر از جیب مردم بکشن بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
استغفرالله
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۵:۱۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
توروخدا کاری کنین برای نابودیش مردم عزیز تو روقران همکاری کنین از خونتون بیرون نرین بخدا ما ۲۰ روز هست بیرون نرفتیم چیزی هم نشده خواهشا بیرون نرین تا هر چه زودتر این کرونای لعنتی از بین بره تو روقران به مسخره نگیرین یکم بفکر سلامتی خودتون وخونوادتون باشین تا مهار بشه راحت بشیم همگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
هنوز ۱۵ روز نشده که کرونا اومده ایران ، شما چطور ۲۰ روزه منزل تشریف دارین؟
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۵:۱۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
خوشم میاد که ما در حال پیشرفت هستیم ولی عجب پیشرفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
پیشرفت همیشه خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
اصفهان که دیروز ۱۸ بود حالا نیست!!! آمارتونم یه حالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام
نوشته آمار مبتلایان جدید یعنی تعدادی که جدید اضافه شده نه قبلی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
اصفهان در حال بهبودی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
آمار فقط برای مبتلا شده های جدیده اگه میبینی یه شهر آمار نزده یعنی مبتلای جدید نداشته
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۹:۲۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
امار بهبود یافته ها ۱۸ بود؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
خب از پریروز تا دیروز ۱۸ نفر ابتلای جدید تو اصفهان بوده ، ک دیروز اعلام کردن اما از دیروز تا امروز ایچ ابتلای جدیدی تو اصفهان نبوده ک امروز اعلام کنن
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۰۰:۱۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
این امار مربوط ب یک روز میشه یعنی لز روز سه شنبه ظهر تا روز چهارشنبه ظهر شبکه خبر رو دنبال کنین قبل علام امار توضیح میده
France
رامین
۱۴:۵۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
من تو بیمارستانم دیروز 70 نفر مردن
من دکترم 100 نفر گرفتن
....
..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
اگه آماری که میدی دروغ باشه وای بحالت
اگه راست باشه خب به تو چه ؟ چرا ترس میندازی بجوم مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
دکتر حقوقت چقدره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
پرچمت که مال ایران نیس چرا الکی آمار میدی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۲۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
دکتر چی هستی؟ خالیبندی؟
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۷:۲۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
آره تو راست میگی، دکتر قلابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
البته دکتر فرانسه هستن ایشون.
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۱۹:۵۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
چرا دروغ میگی ..ی چیزی بگو باورمون شه
Iran (Islamic Republic of)
کرونا
۲۰:۱۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
حالا همه دکتر شدن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۳۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
تو این وضعیت تو چه دکتری هستی که داری پای اینترنت چت میکنی
دکتریت به درد.... می خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
مثل اینکه خیلی دوس داری با امار غلط دادن یه درد به دردای مردم اضافه کنی اره؟فقط ۹۲ نفر ایران مردن چجوریه که ۷۰ نفرش مال شما بوده.بعدشم پرچم کشورت ایران نیس معلوم نیس از کجای دنیا هستی.
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل زاده
۲۲:۴۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
پرچمت که چیز دیگه میگه فکر کنم از کمپ تویفرانسه پیام دادی! با اعصاب مردم بازی نکن! مگه وجدان نداری ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
از پرچمت معلومه
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا مهدوی پناه
۰۱:۱۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
تو اگه در بیمارستان بودی ودکتر هستی اینقدر بیکار نبودی که بشینی خبر کذب به مردم بدی و باعث تشویش اذهان عمومی بشی،دکترها وپرستارهامون اینجوری نیستنو وتمام هم و غمشون تلاش برای ریشه کن کردن بیماریه همراه با امید دادن به مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
خواهش میکنم بیاین رفت وآمدهای غیر ضرورمان را کناربگذاریم شایعه پراکنی نکنیم.هرشخصی چه درخانه چه مخیط کار وچه خیابان اگرتا حد ممکن بهداشت شخصی رو رعایت کنیم قطعا آمار روزانه کم وکمتر وتا نابودی کامل کرونا میرسه
همگی دعای هفتم صحیف سجادیه رو باتمام وجود وبامعنی بخونیم ان.شالله که سلامتی وصحت حاصل میشه
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
این امار به درد نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
شما امار ونرخ ازمایش امریکارو بچسب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
به تو چه مربوطه ؟ تو کشوری که تو زندگی میکنی هم که ریس جمهورش گفته کسی حق ندارد بدون هماهنگی با معاونش آمار بیماران کرونا را بدهد ! وجالبه فضولی کشور های دیگه رو هم میکنه ! بقول قدیمیها : قربون برم خدارو یک بوم ودو هوارو!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
بستگی داره واسه چه هدفی دنبال آمار بگردی. انقدر مردم رو اذیت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
ماسک ودست کش نیست چیکار کنیم یکی به فکر مردم باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
همشون احتکار شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام چرا آمار یزد رو نداده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
لابد یزد مبتلا نشده کسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
دوست داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
این فقط آمار مبتلایان جدیده
حتما اضاف نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
حتما امروز آمار جدید نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
فامیل دور
۱۴:۴۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
دعا دعا دعا
Iran (Islamic Republic of)
دعا
۱۷:۱۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
بله ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام همبنجوری پیش بریم دوم میشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
فعلا که ایتالیا داره جلو میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
کرونا یه نعمت الهی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
شک نکن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
جان؟
Iran (Islamic Republic of)
جدان
۱۴:۳۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
به نظرتون عید میتونیم بدیم مسافرت داخل شهری؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
اره بده به مسافرای داخل شهر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
نه ، فقط برون شهری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
تهران...
Iran (Islamic Republic of)
تهران
۱۷:۱۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
بله؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
امار قطعی چهارمحال ۸ نفر هست ، من پرستار بیمارستان کاشانی شهرکرد هستم
چرا خلاف واقع آمار منتشر میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
این امار تعداد افراد جدید مبتلاشده است ن امار کلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
سوادتو قربون درست بخون
نوشته مبتلایان جدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
چرا اینقدر ابتلا بالا می ره؟
دلیلش چیه؟
مردم چه می کنند که اینقدر مربض می شوند؟
لطفاً بازگو کنید تا این عوامل خطر رو کم کنیم و زنجیره ها رو بشکنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
داداش تو خوابیدی خانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
مردم هر روز خیابون میرن و مسافرت بخاطر همین کرونا میگیرن
عوامل خطر رو که گفتن از خونه بیرون نیاید رفت و آمد غیر ضروری نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
تعداد افزایش توو استانها رو که گفتین
مقدار کل هم بگین
مثلا فارس قبلا ۳۵ بوده با ۱۴ میشه ۴۹
بزنین فارس افزایش ۱۴ کل ۴۹ که بدونیم هر جا کلا چقدر هست آمار
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
اهالی هراستانی آمار استان خودشونو دارن بعدم مگه بیکارن واسه هر استان بگن با اینقد مبتلای جدید در کل اینقدر میشن.اینجور آمار رو فقط واسه سه تا میگن یکی کل مبتلایان دومی کل بهبودیافتگان سومی جانباختگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
دانستن این مورد که گفتی، چه دردی رو دوا میکنه اصلاً چه فایده ای داره وقتی مردم رعایت نمیکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
چشم اقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
آره لطفا به تفکیک استانها بگید
Iran (Islamic Republic of)
مجید(تاج کبیر- تیم اول ایران)گودرزسابق
۱۴:۳۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
یعنی نسبت به دوروز پیش کمتر مبتلا شدن؟ یعنی کنترل شده؟ یا دارن پنهان کاری میکنند.استقلال سرور پرسپولیسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
پرسپولیس سرور استقلالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
اینجور که نمیشه تصمیم گرفت
نگا فعلا مبتلایان داره هر روز زیاد میشه تا برسه قله و بعد کم بشه
فعلا هنوز افزایش هست
باید منتظر باشین هر روز کم بشه اونموقع هست که درست میشه
باید هوا گرم بشه فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
اين وسط استقلال و پرسپوليس چيكار ميكنن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۳۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
لطفا آمار هر شهر و بدین ...و اگه امکان داشت توی اخبار استانی شهرهای کشور ..تعداد مبتلا به هر منطقه از شهر ها رو بگن تا مردم از اون قسمت های شهر تردد نکنند ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
اطاعت
Iran (Islamic Republic of)
محرم خرمافروش
۱۴:۳۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
من یک دست فروشم تو بازار روزهای بهارستان و رباط کریم و الان ۱۰ روزه اجازه نمیدن تا بساط کنیم.کلی بابت جنس چک داریم دست مردم و اگه برگشت بخوره حتما شب عید تو زندان خواهیم بود.لطفا فکری به حال ما کنید.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
شما سهمیه کرونا بهتون تعلق میگیره چکاتون برگشت نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
حالتون مهمه ولی سلامتی مردم مهمنر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
جونت از چک واجبتره
وهمین جون مردم
Iran (Islamic Republic of)
mtc
۱۴:۳۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
کاش بگن این افراد جدید جز کدام افراد هستند بهداشت را رعایت نمیکنند یا پیر هستند ویا با افراد آلوده در ارتباط بودن چون اینجوری آدم فکر میکنه همه میگیرن و رعایت کردن هیچی تاثیری نداره
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
خیلیا جدی نمی گیرن. کسانی که خونه می مونن و یا همه موارد رو رعایت میکنم مبتلا نمی شن. نگران نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
بله . همه میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
سایه
۲۱:۲۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
بله خیلیا جدی نمی گیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
ماساکن زرقانیم شیرازخیلیاگرفتن ولی زرقان هنوزخبری نیس خانوادمون بقیه زیادجدی نمیگیرن ولی من خودم ازاتاقم بیرون نمیرم بهترین پیشگیری فقط قرنطنه
Iran (Islamic Republic of)
محمدمشکین پوست
۱۴:۳۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
میگن فقط گوشت بخورین و فرداش گوشت کیلو ۶۵ تومنی میشه ۹۵ تومن و آجیل رو هم که چندساله ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
برو بازار آجیل ببین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
اتفاقا گوشت نخورین
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۴:۳۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
توروخدا بگین کدوم شهرای خراسان رضوی کرونا گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
بزن گوگل خب
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
همه
Iran (Islamic Republic of)
محمدشاکی
۱۴:۳۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
حتما از دستکش استفاده کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
چشم ، منتظر اظهار فضل جنابعالی بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
دلت خوشه دستکش کجا بود؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۲:۲۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
چشم
Iran (Islamic Republic of)
مجید سراجی
۱۴:۲۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
تهرونی های عزیز با خودتون دارین چیکار میکنین؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۵:۴۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
کاری نمیکنیم، جمعیت تهران به عنوان بزرگترین کلانشهر ایران چند میلیون نفره
منطقیه آمارش از همه جا بالاتر باشه
باید به نسبت تعداد جمعیتش بسنجید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
هیچی داریم هوا میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
خداوند همه شون رو حفظ کنه انشاا...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
کسی فرمول افزایش مبتلایان و فوتی ها رو میدونه؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
مراد
۱۶:۴۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
با شیب ملایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
دست منه دستور عملش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
آمار دان ها همیشه از این فرمولا در میارن نرخ رشد و ... اما توکل به خدا کنید دنبال رحمت خدا باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
3.5.2
Iran (Islamic Republic of)
حسين،همتي،
۲۰:۴۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
ما،هميه،مردم،بأهم هستيم،ين،خوبه
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
چه فرقی داره؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
فوتی ضربدر ۵۰ کن مبتلای واقعی بدست میاد چون مرگ۲درصده
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۱:۳۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظرم فرمول فیثاغورث درش صدق میکنه