رئیس کل دادگستری استان اردبیل گف: مردم از مراجعه به واحد‌های قضایی استان اردبیل تا پایان فرودین ۹۹ حتی المقدور خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: اصحاب پرونده‌هایی که تا پایان فروردین ۱۳۹۹ وقت رسیدگی دارند به جای حضور فیزیکی لوایح مربوط به مطالب، مستندات و دلایل خود را به صورت غیر حضوری از طریق دفاتر خدمات قضایی به محاکم مورد نظر ارسال نمایند و مواردی که به تشخیص قاضی رسیدگی کننده ضرورت حضور محرز باشد به نحو مقتضی به طرفین اعلام خواهد شد.

او افزود: غیر از موارد ضروری و فوریت دار تا پایان فروردین ۹۹ از مراجعه به واحد‌های قضایی حتی المقدور خودداری نمایند ضمنا شهروندان عزیز می‌توانند از طریق نشانی زیر و بدون مراجعه حضوری از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: حضور طرفین دعوی در مراجع قضایی فقط در صورت تشخیص ضرورت از جانب قاضی مربوطه می‌باشد.

عتباتی در ادامه افزود: در راستای جلوگیری از تردد‌های مکرر مراجعین و ازدحام در واحد‌های قضایی و رعایت اصول بهداشتی و ایمنی از شهروندان و وکلای عزیز درخواست می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.