رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت : در پی شیوع بیماری کرونا با همکاری شهرداری یازده مجموعه ورزشی شهر کرمانشاه را در روز‌های آینده گندزدایی و ضدعفونی می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه بااشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور، گفت : از حدود ۱۰ روز پیش که این بیماری در سطح کشور شیوع پیدا کرد، به منظور جلوگیری از انتقال آن بین ورزشکاران اقدام به تعطیلی تمام سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی دولتی شهر کرمانشاه کردیم.

او گفت : همچنین در سطح شهر کرمانشاه نزدیک به ۳۰۰ باشگاه خصوصی فعال داریم که از آن‌ها نیز خواسته‌ایم فعلا فعالیت خود را متوقف و باشگاه‌ها را تعطیل کنند.

رئیس ورزش و جوانان کرمانشاه بابیان اینکه ۹۵ درصد از این باشگاه‌ها به دستورالعمل‌ها توجه و فعالیت خود را متوقف کرده‌اند، گفت: متاسفانه تعدادی از آن‌ها هم تخلف کرده و همچنان باز بودند که با همکاری نیروی انتظامی اقدام به برخورد و پلمب این باشگاه‌ها کردیم.

او تعداد باشگاه‌های متخلف پلمب شده در سطح شهر کرمانشاه را ۳۶ باشگاه اعلام کرد و گفت: پس از فروکش کردن شیوع بیماری کرونا به آن‌ها ا اجازه ادامه فعالیت می‌دهیم.

باباملکی بااشاره به تعطیلی ورزش‌های صبحگاهی در سطح شهر کرمانشاه گفت: تمام ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی را که در آن تجمع ورزشکاران را داشتیم، تعطیل کرده‌ایم.

او بابیان اینکه درحال حاضر ورزش صبحگاهی به صورت انفرادی در پارک‌های کرمانشاه انجام می‌شود، گفت: باتوجه به احتمال انتقال بیماری کرونا از طریق دستگاه‌های ورزشی سطح پارک‌ها، از شهرداری کرمانشاه خواسته‌ایم تا نسبت به ضدعفونی کردن آن‌ها اقدام کند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.