فرماندار ماهشهر گفت: عوامل خدماتی از جمله شهرداری‌ها، آتش‌نشانی‌ها، منطقه ویژه اقتصادی و اداره کل بنادر کاملا فعال بوده و در زمینه شستشو و ضد عفونی معابر شهری در حال اقدام هستند.

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهردر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: در پی کلیپ پخش شده از سوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر امام خمینی (ره) به اطلاع می‌رساند این حرکت یک اقدام خودسرانه و بدون هماهنگی مسئولان بوده است.

او افزود: جهت مقابله با ویروس کرونا عوامل خدماتی از جمله شهرداری‌ها، آتش‌نشانی‌ها، منطقه ویژه اقتصادی و اداره کل بنادر کاملا فعال بوده و در زمینه شستشو و ضد عفونی معابر شهری در حال اقدام هستند.

بیرانوند بیان داشت: در همین زمینه از بهداشت و درمان شهرستان، پرستاران و پزشکان که شبانه‌روز در تلاشند ضمن مداوای بیماران مبتلا از شیوع بیماری جلوگیری نمایند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

فرماندار بندر ماهشهر تصریح کرد: همچنین اینجانب ضمن تشکر از عموم همشهریان عزیز که در رعایت مسائل بهداشت عمومی و فردی همت می‌گمارند خاطرنشان می‌سازم هیچ گونه حالت فوق‌العاده در شهرستان وجود ندارد و توصیه می‌شود اخبار در خصوص این بیماری را از طریق رسانه‌های رسمی و صدا و سیما پیگیری نمایند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.