رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: قوه قضائيه، افراد را متناسب با اتهاماتشان مورد تعقيب قرار داده و هيچ سمت و منصبي را در رسيدگي به جرايم، لحاظ نخواهد كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي رييس سازمان بازرسي كل كشور در حاشيه مراسم بزرگداشت شهيد مصطفي احمدي‌روشن كه به همت سازمان انرژي اتمي برگزار شده بود در جمع خبرنگاران با اشاره به ارسال نامه رئيس جمهور آمريكا به رهبر معظم انقلاب گفت: نامه نگاري ها هيچ تاثيري در اراده ملت ايران نخواهد گذاشت، چه اين نامه ها از روي تهديد باشد و چه از روي مصالحه و ملت ايران راه خود را همچنان ادامه خواهند داد.


وي ادامه داد: استكبار و صهيونيسم جهاني پيوسته درصدد دشمني با ملت ايران بوده و هستند و نشان داده‌اند كه سر سازش، عدالت‌خواهي و هم زيستي آگاهانه و انساني با ملتها ندارند.


رئيس بازرسي كل كشور با بيان اينكه زبان دشمن زبان زور است، گفت: ملت ايران، انسجام و وحدت ملي خود را تقويت كرده و با پيام  واحد و قدرتمندانه به راه خود ادامه مي‌دهد چرا كه بخوبي درك كرده كه اين راه  نجات و رستگاري همه ملتها و خصوصاً ملت ايران است.


پورمحمدي با بيان اينكه نامه نگاري‌ها هيچ تاثيري بر اراده ملت ايران نخواهد گذاشت، گفت: با اين نامه نگاري جمهوري اسلامي ايران نه تحريك مي شود و نه مي ترسد و طبعا  حركت در مسير پيشرفت و رستگاري و عزت را با قدرت ادامه خواهد داد.


وي افزود: ملت ايران، راه دستيابي به قله‌هاي پيشرفت و ترقي را با قدرت طي خواهد كرد چرا كه شهادت احمدي‌روشن و ديگر شهداي  راه عزت، پايداري و سخت كوشي در عرصه علم و فناوري اين مهم را تائيد مي كند.


رئيس سازمان بازرسي كشور در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه پرونده فساد بانكي اخير در چه مرحله اي قرار دارد و اظهارات برخي مبني بر اينكه قوه قضائيه در اين زمينه محافظه كاري مي كند، گفت: قطعاً اينگونه نبوده و  قوه قضائيه با دقت و با وسواس و با منطق و بر اساس ضوابط و قوانين دادرسي، پرونده مزبور را پيگيري و به آن رسيدگي مي كند.


وي همچنين در مورد نحوه رسيدگي به پرونده  نمايندگاني كه اسامي آنها در پرونده فساد اخير ديده مي‌شود، گفت: قوه قضائيه، افراد را متناسب با اتهاماتشان مورد تعقيب قرار داده و  هيچ سمت و منصبي را در رسيدگي به جرايم، لحاظ نخواهد كرد./پ2


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار