علیخانی گفت: تخفیف های خوبی در استفاده از کارت بلیت اعتباری برای اقشار جامعه نظر گرفتیم.

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی در سال ۹۹ گفت: حل مشکل آلودگی هوا یکی از مسائلی است که همواره در نظر سنجی‌ها شهروندان به آن اشاره می‌کنند و حل آن را از مدیریت شهری خواستارند و باید با تشویق مردم به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی گامی در این مسیر برداریم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: یکی از تلاش‌های ما در مدیریت شهری افزایش بودجه در عمران و حمل نقل بود به گونه‌ای که در این حوزه ۷۰۰ میلیارد تومان و در حوزه حمل و نقل بالای ۵۰ درصد افزایش بودجه برای سال ۹۹ داشتیم.

علیخانی ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که مورد بحث قرار گرفت ایجاد پهنه T برای توسعه حمل و نقل عمومی است که رقمی بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان در تبصره برای آن بودجه پیش بینی کردیم و امیدوارم تمام دستگاه ها برای رسیدن به این هدف (توسعه حمل ونقل بر محور پیاده) یاری گر مدییت شهری باشند.


بیشتر بخوانید: نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در سال ۹۹ مشخص شد 


او در تشریح نرخ کرایه در سال آینده گفت: نرخ کرایه در سال ۹۹، ۲۵ درصد افزایش پیدا کرد و این درصد افزایش در مسیری است که به شهروندان فشار وارد نشود، زیرا نرخ تورم در سال جاری بیش از ۲۵ درصدی است که ما در نرخ کرایه سال ۹۹ اعمال کردیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در تشریح تخفیفات اعمال شده برای اقشار مختلف جامعه گفت: ما در مدیریت شهری تخفیف‌هایی خوبی برای اقشار مختلف جهت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در نظر گرفتیم که از این جمله می‌توان به سربازان، معلولان، دانش آموزان و دانشجویان اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۱۲:۵۷ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام
چرا موقع افزایش حقوق ها تورم 15% است ولی وقت افزایش خدمات تورم 36% است. و واسیل حمل نقل عمومی 25% افزایش دارد. و مایحتاج از 100 تا 300% افزایش داشته. و سالهای قبل هم همین بوده. تورم با هزینه اصلاً و حنی خدمات دولتی هیچ تناسبی با هم ندارند برای اینکه مثل همیشه هیچ برنام ای در کار نیست و همه چی دیمی پیش میره. مثلاً در تمام دنیا دلار پایین اومده ولی در ایران فقط بالا میره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
مث اينكه اصلا حاليش نيست كرونا اومده و حمل و نقل عمومي بايد كم بشه
آخرین اخبار