شهردار اصفهان از اختصاص بودجه ۱۰ میلیارد تومانی برای مقابله با کرونا در اصفهان خبر داد.

قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان از روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه را در شهر آغازکرد گفت:شهرداری اصفهان با ضد عفونی کردن مراکز پر تردد شهر، اتوبوس ها، مترو و مکان‌هایی که نیاز به مراقبت دارد به ویژه در مناطق کمتر برخوردار اقدانات خود برای مقابله با کرونا را آغاز کرد و در ادامه  برای حفاظت از کودکان کار بسته‌های بهداشتی بین آن‌ها توزیع شد.

او ادامه داد:برای مقابله با ویروس کرونا طرحی با بودجه ۱۰ میلیارد تومان را به شورای شهر ارائه کردیم که بلافاصله به تصویب اعضای شورای شهر اصفهان رسید.

شهردار اصفهان افزود:به دنبال این هستیم که مواد اولیه مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا را از کارخانه‌های تولید کننده تهیه کنیم و با توانی که در این روز‌ها به کار می‌بریم بر وضعیت موجود غلبه پیدا کنیم.

نوروزی با شاره به تلاش ستودن جامعه پزشکی و پرستاران گفت: به پاس ایثار و فداکاری جامعه پزشکی و پرستاری که با عشق برای خدمت رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا در تلاش هستند، دو میدان را به شورای شهر پیشنهاد می‌دهیم که به نام این عزیزان نامگذاری شود.

اوبا اشاره به نزدیک بودن به ایام نوروز و آغاز سفر‌های نوروزی گفت: ما به دنبال این نیستیم که نوروز را تعطیل کنیم، برنامه‌های نوروز متفاوت با گذشته است، شادابی باید در شهر ایجاد شود تا مردم به خاطر انتشار ویروس کرونا احساس غم نکنند، زیبا سازی شهر با قوت پیش خواهد رفت تا فضایی پر نشاط در شهر ایجاد شود.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار