عوارضی قم-تهران از امروز تحت کنترل است و با دستگاه تب سنج مسافرین کنترل می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد:عوارضی قم-تهران به درخواست دانشگاه علوم پزشکی قم از امروز ۱۳ اسفند ماه به همت گردان‌های فاتحین بسیج سپاه استان قم با تست کرونا ویروس تحت کنترل است و با دستگاه تب سنج کنترل مسافرین صورت می‌گیرد.

به دنبال آغاز شیوع کرونا از شهر قم و مسافرت مردم این شهر از ابتدای اعلام بیماری کرونا و انتقال ویروس به دیگر نقاط کشور، بسیاری از صاحبنظران بر قرنطینه کردن شهر‌های آلوده از جمله قم تاکید داشتند، اما وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که فرماندهی ستاد ملی مقابله با کرونا را عهده دار است، از این امر اجتناب ورزید.

وزارت بهداشت در نهایت و با افزایش میزان مبتلایان و بی توجهی عده‌ای از مردم به تذکرات بهداشتی تصمیم به کنترل مسافران از قم به سمت تهران گرفت و اعلام کرد عملیات غربالگری از روز یکشنبه آغاز می‌شود که با دو روز تاخیر از امروز (سه شنبه) آغاز شد.


بیشتر بخوانید؛افراد مشکوک به کرونا از قم ممنوع الخروج شدند


براساس اعلام وزارت بهداشت، کسانی که در خروجی‌های شهر قم دارای علائم کرونا باشند بلافاصله به قرنطینه فرستاده شده و ۱۴ روز نگهداری می‌شوند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۰۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
خیلی اشتباه کردن، اگرازهمون اول قم روقرنطینه کرده بودن الآن هیچ کدوم ازشهرهاآلوده نمیشد وبعدش خیلی راحت تر وبانیروهای بیشتربه درمان مردم قم میپرداختند،رسیدگی به یک شهرخیلی رحت تر بود تارسیدگی به کل کشور
آخرین اخبار