با محتکران و گرانفروشان مواد بهداشتی قاطعانه برخورد می‌شود

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دستگاه قضایی استان با محتکران، گرانفروشان و اخلالگران مواد بهداشتی برخوردی قاطع، شدید و بدون اغماض خواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی مدافعان عرصه پزشکی و سلامت گفت: با محتکران، گرانفروشان و اخلالگران مواد بهداشتی به صورت قاطع و بدون اغماض برخورد می‌شود.

او افزود: دستگاه قضایی همچون گذشته در کنار مردم هست و با کسانی که در نظام توزیع مواد بهداشتی و مایحتاج پزشکی اخلالی یا احتکار کنند به اشد مجازات برخورد خواهد کرد و ذره‌ی از حق و حقوق مردم کوتاه نخواهد آمد.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی اظهار داشت: پیروی فرمایشات و دستورات رئیس قوه قضائیه مبنی بر برخورد شدید با افراد سود جو، با ورود به موقع دستگاه قضایی خوزستان تاکنون ۳ پرونده در بحث احتکار و گرانفروشی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع و ۳ پرونده دیگر در دادگاه انقلاب استان تشکیل شده و همچنین شعبه بازپرسی ویژه برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان با هشدار به کسانی که اقدام به سودجوی در موضوع مواد پزشکی و بهداشتی داشته باشند ادامه داد: براساس قانون کسانی که اخلال در نظام توزیع مواد بهداشتی و مایحتاج پزشکی و به قصد مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران باشند مجازات آن‌ها مفسد فی الارض و حکم آنان اعدام خواهد بود و در غیر اینصورت بین ۵ الی ۲۰ سال زندان برای این افراد در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: مردم خوزستان می‌توانند شکایت‌های خود در این مورد به دادستان‌ها و ادارات تعزیرات سراسر استان مراجعه کنند و مطمئن باشند که دستگاه قضایی استان به شکایت‌های آنان در اسرع وقت رسیدگی و با محتکرین و اخلال گران برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار