مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افزایش چند برابری ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک و مواد شوینده در واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: با پیگیری‌های مسئولین ارشد استان و با همت واحد‌های صنعتی، چند واحد صنعتی که در زمینه تولید لوازم بهداشتی در سطح استان مشغول به تولید بودند با تغییر خط تولید خود به تولیدات مواد ضد عفونی کننده تلاش نمودند تا نیاز استان را به این محصولات برطرف نمایند.

او تصریح کرد: بسیاری از واحد‌های صنعتی که امکان تغییر خط تولید خود را داشتند، به تولید مواد ضدعفونی‌کننده رو آورده‌اند که به عنوان نمونه چند واحد تولیدی در استان اردبیل خط تولید خود را به تولید محصولات الکل، ماسک و اسپری‌های ضدعفونی‌کننده دست، تغییر داده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ضمن تشکر از واحد‌های صنعتی که با احساس مسئولیت نسبت به شرایط پیش آمده در شیوع ویروس کرونا تلاش نمودند تا با تولید مضاعف خود نیاز هم وطنان خود را در این زمینه مهیا سازند، بیان کرد: با افتتاح واحد صنعتی تولید کننده الکل در شهرک صنعتی اردبیل (۲) در چند ماه گذشته که با حضور سرمایه گذار خارجی مورد بهره برداری قرار گرفت، خوشبختانه در حال حاضر تولیدات این واحد صنعتی در استان بسیار تاثیر گذار بوده که توانسته بخش اعظمی از نیاز استان به الکل مورد نیاز را برآورده سازد.

اهلی ابزار امیدواری کرد تا با افزایش ظرفیت تولید در واحد‌های تولیدی استان اردبیل در چند روز آینده، کمبودی از نظر محلول‌های ضد عفونی کننده نخواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.