رییس حفاظت محیط زیست ثلاث باباجانی از دستگیری یک اکیپ شکارچی متخلف که اقدام به شکار ۶ قطعه کبک در منطقه هماجگه این شهرستان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جهانگیر امیری رییس حفاظت محیط زیست ثلاث باباجانی  گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست ثلاث باباجانی در حین گشت کشف و ضبط ۶ قطعه کبک از شکارچیان غیر مجاز در ثلاث باباجانیو کنترل منطقه با یک اکیپ از متخلفین شکار کبک مواجه شدند که از آن‌ها تعداد ۶ قطعه کبک وحشی، ۲ قبضه اسلحه شکاری، ۱۸ عدد فشنگ و ۳ رشته تور دام زنده گیری کشف و ضبط گردید.

او افزود: پس از تشکیل پرونده برای متخلفان و وصول ضرر و زیان وارده به محیط زیست، این افراد جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ثلاث باباجانی با بیان اینکه گشت و کنترل مناطق حفاظت شده بصورت شبانه روز انجام می شود، بیان کرد: با هرگونه تخلف زیست محیطی مطابق قانون و مقررات به شدت برخورد خواهیم کرد.

امیری از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان ثلاث باباجانی درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۵۴۰ در میان بگذارند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.