رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهنوج از آغاز فعالیت اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران این جمعیت با همکاری پرسنل مرکز بهداشت شهرستان در راستای مقابله با ویروس کرونا در محور‌های ورودی کهنوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمود درویشی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهنوج گفت: با توجه به شیوع کرونا در استان کرمان، اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران هلال احمر شهرستان کهنوج با همکاری پرسنل مرکز بهداشت جهت مقابله با ویروس کرونا در محور‌های ورودی شهر مستقر شدند.

او با اشاره به اهمیت کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ورود مبتلایان به این ویروس به شهرستان کهنوج افزود: امدادگران، اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر با همکاری مرکز بهداشت شهرستان به عنوان خط اول تفکیک مسافرین در ورودی‌های ویژه در محور‌های کهنوج- بندرعباس و کهنوج -قلعه گنج از صبح امروز فعالیت خود را آغاز کردند.

درویشی با اشاره به اینکه پست‌های ورودی شهر مجهز به دستگاه‌های تب سنج دیجیتال هستند، عنوان کرد: اعضای داوطلب هلال احمر شهرستان کهنوج نخست دمای بدن مسافرین ورودی به شهرستان را می‌سنجند و در صورت مشاهده مورد مشکوک توسط آمبولانس اورژانس به مرکز بهداشت و درمان مستقر در شهرستان انتقال می‌یابند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار