مدیرکل راه آهن غرب کشور از لغو حرکت قطار مسیر همدان - مشهد به دلیل پیشگیری ویروس کرونا خبر داد.

کرونا، قطار همدان - مشهد را لغو کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان سیدسعید ابراهیم‌نژاد مدیرکل راه آهن غرب کشور  بیان کرد: حرکت قطار مسیر دوسویه همدان - مشهد به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد.

او ادامه داد: بر اساس تصمیم گیری صورت گرفته، حرکت قطار این مسیر به طور موقت تا تاریخ ۲۲ اسفند ماه لغو شده است.

مدیرکل راه آهن غرب کشور با بیان اینکه تاریخ تعیین شده موقتی است، گفت:  در صورت تداوم شیوع ویروس کرونا، این تاریخ تمدید می شود.

ابراهیم‌نژاد با اشاره به اینکه هزینه بلیت‌های فروخته شده بازگردانده می‌شود، عنوان کرد: مسافرانی که از پیش بلیت این مسیر ریلی را تهیه کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر تهیه بلیت، هزینه پرداختی خود را دریافت کنند.

او اضافه کرد: این قطار ۴۵۰ تن، ظرفیت دارد و هر روز مسافران را در مسیر دوسویه همدان - مشهد جابه‌جا می‌کرد.

مدیرکل راه آهن غرب کشور با اشاره به اینکه قطار دوسویه همدان - مشهد هر روز برقرار بود و یک روز در میان شرکت حمل و نقل ریلی رجا با سالن‌های ترکیبی چهار و ۶ تخته مسافران را جابه‌جا می‌کرد،گفت:  شرکت حمل و نقل ریلی بن‌ریل نیز یک روز در میان با سالن های چهار تخته چهار ستاره برنامه حرکت داشت.

ابراهیم‌نژاد با اشاره به اینکه حرکت این قطار در مسیر همدان - مشهد هر روز از ساعت ۱۵ بود، افزود: بلیت‌های این مسیر با توجه به نوع و درجه قطار از ۱۱۶ هزار تومان تا ۲۱۱ هزار تومان فروخته می‌شد.

او تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت سفرهای نوروزی از طریق راه‌آهن همدان مشخص نیست و تا روزهای آینده برای آن تصمیم‌گیری می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار