سرپرست باشگاه استقلال قصد دارد یکی از زمین‌های کمپ ناصر حجازی را برای تمرینات تیمش آماده کند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی فتح الله زاده که به تازگی سرپرستی باشگاه استقلال را برعهده گرفته، چند روز پیش به کمپ ناصر حجازی رفت و از امکانات و شرایط زمین چمن این کمپ بازدید کرد.

ظاهرا فتح الله زاده برای حل مشکل تمرینی تیمش، یکی از زمین‌های کمپ ناصر حجازی را در نظر گرفته است. البته این زمین هم شرایط خوبی ندارد، اما سرپرست باشگاه استقلال قصد دارد یکی از زمین‌های خالی این کمپ را برای تمرینات تیمش آماده کند تا آبی پوشان از خردادماه بتوانند تمریناتشان را در این زمین برگزار کنند.


بیشتر بخوانید: بازدید فتح الله زاده از کمپ ناصر حجازی


با این حال کمپ ناصر حجازی تا سال ۱۴۰۲ در اختیار مستاجر است و فتح الله زاده در صورتی می‌تواند این کمپ را در اختیار تیمش قرار دهد که با مستاجر این کمپ توافق کند.

تیم فوتبال استقلال تهران در فصل جاری زمین انقلاب را اجاره کرده است، اما بارندگی‌های تهران باعث شد استقلال برخی روز‌ها نتواند از این زمین استفاده کند و بدون تمرین به مصاف حریفانش برود. نبود زمین تمرینی مناسب و پرداخت نشدن مطالبات پیمانکار زمین تمرین انقلاب که باعث شد پیمانکار از پوشاندن کاور روی زمین خودداری کند، روند آماده سازی استقلال در طول فصل را با مشکل مواجه کرد و همین موضوع اعتراض شدید کادرفنی، سرپرست تیم و برخی بازیکنان را در پی داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار