در پی تناقضاتی که در انتشار آمار ارائه شده دانشگاه علوم پزشکی مازندران از وضعیت کرونا در این استان به وجود آمده است  این دانشگاه اطلاعیه ای صادر کرد.

علت استنباط‌های نادرست از آمار‌های کرونا در فضای مجازیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در پی تناقضاتی که در انتشار آمار ارائه شده دانشگاه علوم پزشکی مازندران از وضعیت کرونا در این استان به وجود آمده است  این دانشگاه اطلاعیه ای صادر وعلت تناقضات موجود در آمار‌ها را  استنباط‌های نادرست اعلام کرد.
 
در این اطلاعیه آمده است:
 
از تمام بیمارانی که با علامت  بیماری کرونا در بیمارستان‌ها بستری می‌گردند تست گرفته می‌شود و در صورت مثبت بودن پاسخ آزمایش مزبور، آن بیمار بعنوان بیمار دارای تست مثبت در آمار محسوب  می شود.

همچنین نفرات بهبود یافته از بیماران مشکوک که بستری هستند و ترخیص شدند بعنوان بهبود یافته محسوب می‌گردند؛ لذا از رسانه‌ها و صاحبان کانال‌ها و گروه‌های مختلف فضای مجازی تقاضا داریم تا با ایجاد آرامش در جامعه مجموعه زحمت کشان حوزه سلامت استان مازندران را در مقابله با بیماری کرونا یاری کنند و از انتشار اخبار و مطالبی که موجب نگرانی در جامعه می‌گردد خودداری کنند.

انتهای پیام /ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
ملت باید متوجه فصای مجازی باشند .بهش میگویند مجازی نه واقعی
هر شخص که.خودش را پشت فصای مجازی قایم کرده .و باعث تنش و افسردگی و ناامیدی در جامعه شده .اصلا ادم عاقل باید دور فصای مجازی را خط بکشد و خودش را گرفتارش نکند که عاقبت اش نیستی و افسردگی است و بس