فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: بیش از ۳ هزار عدد ماسک خارجی احتکارشده در یکی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی اشتهارد کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد در تشریح خبر کشف بیش از سه هزار عدد ماسک خارجی احتکار شده در این شهرستان، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقدار قابل توجهی ماسک و اقلام بهداشتی در یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آن جا تعداد ۳ هزار عدد ماسک خارجی قاچاق و احتکار شده کشف کردند.

او  با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی خطاب به مردم گفت: از مردم درخواست می کنیم تا در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را به پلیس اعلام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد در پایان گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.