مقامات سئول با تایید آلوده شدن ۴۷۷ مورد جدید به ویروس کرونا، اعلام کردند شمار کل افراد آلوده به این ویروس در کره جنوبی به ۴ هزار و ۸۱۲ نفر رسید.

شمار مبتلایان کره جنوبی به مرز ۵ هزار نفر نزدیک شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات سئول با تایید آلوده شدن ۴۷۷ مورد جدید به ویروس کرونا، اعلام کردند شمار کل افراد آلوده به این ویروس در کره جنوبی به ۴ هزار و ۸۱۲ نفر رسید.

علاوه بر این مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های کره جنوبی نیز در آمار روزانه خود از مرگ دو نفر دیگر بر اثر آلودگی به این ویروس خبر داد. به این ترتیب شمار افرادی که تاکنون جان خود را از دست دادند به ۲۸ نفر رسید.

کره جنوبی دومین کشور تحت تاثیر ویروس کرونا پس از چین است که شمار افراد آلوده در آن بسیار بالاست. از ۴ هزار و ۸۱۲ مورد آلوده به ویروس در کره جنوبی حدود ۹۰ درصد موارد مربوط به شهر دئگو و استان همسایه آن است. تاکنون بیش از ۱۲۵ هزار نفر در کره جنوبی آزمایش شده اند.

همچنین ده‌ها رویداد ورزشی و فرهنگی در این کشور لغو شده یا به زمان دیگری موکول شده است. تعطیلات مدارس نیز به مدت سه هفته تمدید شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار