مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بیرجند گفت: هزار و ۴۱۵ حادثه و حریق توسط نیرو‌های آتش‌نشانی شهرداری بیرجند در ۱۱ ماهه سال امداد رسانی شده است

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حسینی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بیرجند گفت: از این تعداد ۲۰۵ مورد خارج محدوده شهری و هزار و ۲۱۰ مورد در داخل محدوده شهری رخ داده که کاهش این حوادث نیازمند توجه همشهریان است.

او از مهار ۴۰۹ مورد حریق در این مدت در بیرجند خبر داد و افزود: از شهروندان خواستاریم با رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه‌های آتش‌نشانی، مانع بروز این گونه حوادث شوند.

حسینی بیان کرد: در ۱۱ ماهه امسال ۷۶۵ نفر توسط نیرو‌های امدادی این سازمان نجات یافته‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری بیرجند با بیان اینکه بر اثر این حوادث ۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند، اظهار کرد: همچنین این حوادث ۱۹۶ مصدوم بر جای گذاشته است.

او با بیان اینکه در تابستان و روز‌های گرم سال مشاهده مار، بیش‌ترین آمار اعزام مأموریت را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود با مشاهده مار ابتدا خونسردی خود را حفظ کرده و سپس با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس گیرند.

حسینی با اشاره به ایام پایان سال و پیش رو بودن چهارشنبه سوری بیان کرد: از خانواده ها خواستاریم با هشدار‌ها و توصیه‌هایی، فرزندان شأن را نسبت خطر‌های حضور در این مراسم آگاه کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.