فعال اصولگرا گفت: افرادی که دست به احتکار می‌زنند در جنایت افرادی که کرونا را تولید کرده و شیوع دادند شریک هستند.

بخشی از احتکارها  بصورت جزیره‌ای است/ اشد مجازات باید برای محتکران در نظر گرفته شودحسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره لزوم برخورد جدی با محتکران لوازم بهداشتی گفت: به طور قطع یکی از مسئولیت های تعزیرات حکومتی برخورد با محتکران است، علاوه بر اینکه معتقدم افرادی که دست به احتکار می زنند در جنایت افرادی که کرونا را تولید کرده و شیوع دادند شریک هستند و هم در این دنیا جهنمی هستند و هم در آن دنیا به سزای عمل جنایتکارانه خود خواهند رسید؛ زیرا این روزها روزهایی نیست که به هر دلیلی بتوان از مردم سو استفاده کرد.

او ادامه داد: البته من قاضی نیستم که بتوانم حکم بدهم، اما حتما تعزیرات حکومتی باید با اشد مجازات با این افراد برخورد کند.

بیادی افزود: یک بخش از این معضلات مربوط به سیستم است، یعنی اگر سیستم صنایع و دستگاه های نظارتی ما دقیق باشند و بصورت یک پارچه اداره شوند قطعا شاهد چنین اقداماتی نخواهیم بود و چرایی این نابسامانی‌ها را باید در مدیریت‌های جزیره‌ای جستجو نمود .

فعال اصولگرا تشریح کرد: یکی از دلایلی که شاهد چنین اتفاقاتی هستیم این است که ما در بسیاری از معضلات و مشکلات متولی نداریم، یعنی الان اگر صنایع ما سیستم داشت و می دانست که چه کارخانه ای چه محصولی و به چه اندازه‌ای تولید می کند و چه مواردی وارد و یا صادر می شود قطعا شاهد چنین اتفاقاتی نحس نبودیم .

دبیرکل جمعیت آبادگران گفت: شک ندارم که بخش مهمی از این احتکارها بخاطر ناهماهنگی در مدیریت های غیر سسیستمی و بصورت جزیره‌ای بوده که هر کس هر اقدامی که می خواهد انجام می دهد و متاسفانه در این مواقع حساس همواره با معلول ها برخورد می شود در حالی که امروز بهترین زمانی است که می توان با علت برخورد نمود.

او در پاسخ به این سوال که از نظر شما آیا اینها بصورت باندی دست به احتکار می زنند تصریح کرد: در اینکه اینها باند هستند شک نکنید، مگر می شود که وزارت صمت و بهداشت و دستگاه های نظارتی ما خبر نداشته باشد چه کسی چه چیزی و به چه میزان تولید می کند؛ اگر هم کسی دارد کار تولیدی انجام می دهد قطعا وزارت بهداشت ما بر آن نظارت داشته و وزارت صمت و ادارات کلی همچون اداره استاندارد در جریان بخش های تولیدی هستند و حتما سازمان های امنیتی و انتظامی ناظر دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار