فراهانی گفت:علی رغم اینکه شهردار تهران ۵۲ میلیارد تومان از محل ۴ درصد تبصره ۱۳ به موضوع تامین ماسک اختصاص داده اما این اقلام همچنان تامین نشده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری به وزارت بهداشت گفت: براساس گفته رئیس سازمان تاکسیرانی، ۸۰ هزار تاکسی سازمان تاکسیرانی و بیش از ۱۰۰ هزار تاکسی اینترنتی همچنان فاقد ماسک مناسب، دستکش و مواد ضدعفونی هستند.

او افزود: علی رغم اینکه شهردار تهران ۵۲ میلیارد تومان از محل ۴ درصد تبصره ۱۳ را به این مسئله تخصیص داده و منابع مالی موجود است، اما این اقلام همچنان تامین نشده اند.

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: روز گذشته یکی از پتروشیمی‌های جنوب غرب کشور مقداری مواد ضدعفونی در اختیار شهرداری قرار داد که گروه‌های مردم نهاد هم اعلام همکاری کردند، اما متاسفانه همچنان با کمبود این اقلام رو به رو هستیم .

فراهانی در پایان عنوان کرد: درخواست ما از وزارت بهداشت این است این اقلامی که موجود است را به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا برسانند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ویروس کرونا ، ماسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار