معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: تولید کنندگان داخلی برای جلوگیری از ورود محصولات خارجی مشابه، بایستی در سامانه توان ایران اقدام به ثبت نام و محصولات خود را معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین سعیدی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت و مسئول تولید داخل جنوب کرمان گفت: سامانه توان ایران، به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی و همچنین جلوگیری از ورود کالا‌های مشابه خارجی توسط وزارت صنعت معدن و تجارت راه اندازی شده است.

او افزود: تولید کنندگان داخلی برای جلوگیری از ورود محصولات خارجی مشابه، بایستی وارد این سامانه به آدرس www.Tavanirai.ir شده و اقدام به ثبت نام و معرفی محصولات خود نمایند.

سعیدی تصریح کرد: این سامانه به طور مستقیم به گمرک ایران وصل بوده و این امکان را برای گمرک فراهم می‌کند تا قبل از هر گونه مجوز واردات از تولید کالای مشابه داخلی مطلع شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: از دیگر مزایای این سامانه آن است که به گمرک این امکان را خواهد کرد تا ضمن جلوگیری از واردات آن کالا، بر اساس ثبت نام صورت گرفته متقاضی را به واحد تولید کننده داخلی معرفی می‌کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار