مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی خراسان رضوی گفت: بیش از ۲ هزار بسته مواد ضدعفونی در مناطق حاشیه‌ و مرکز شهر با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

توزیع رایگان بیش از ۲ هزار بسته مواد ضدعفونی توسط آستان قدس در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امین بهنام مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی خراسان رضوی گفت: طبق دستور تولیت آستان قدس رضوی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، توزیع بیش از ۲ هزار بسته مواد شوینده و بهداشتی در مناطق محروم مشهد آغاز شده است.
 
او ادامه داد: توزیع این بسته‌های مواد شوینده و بهداشتی با اولویت مناطق حاشیه شهر و با همکاری مرکز درمانی آستان قدس رضوی طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در حال انجام است.
 
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی خراسان رضوی گفت: در این اقدام مشهد به ۸ منطقه تقسیم شده است و به نماینده هر منطقه، ۱۵ بسته مواد شوینده و بهداشتی متشکل از ۲۰ لیتر محلول ضد عفونی کننده تحویل داده می‌شود.

بهنام افزود: ارزش ریالی هر بسته بالغ بر ۷ میلیون و۵۰۰  هزار ریال است که تا آخر این هفته  به همت مرکز درمانی آستان قدس رضوی، بیش از ۷۰۰ بسته مواد شوینده و بهداشتی در مناطق حاشیه شهر و بیش از یک هزار و ۳۰۰ بسته مواد شوینده و بهداشتی در مکان‌های تعیین شده مرکز شهر با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع خواهد شد.

منبع: آستان نیوز
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خورسندی
۰۱:۰۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام ، نمونه مواد ضدعفونی آن آستان مبارک را از نزدیک از نظر کیفیت مورد تایید بود برای یک اداره دولتی که کار خدمات برای یک عده در حال انجام است ، به مقدار زیاد لازم داریم ، جهت خرید و آدرس اگر لطف کنید و اشکال ندارد شماره و آدرش دفتر فروش را به این شماره پیامک کنید