مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: با مشارکت بانک ها ۹۵ درصد از منابع تخصیص داده شده به حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد در این شهرستان جذب شد.

جذب ۹۵ درصدی اعتبارات اشتغال در تربت جامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شیرمحمدشاکربرآبادی مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام با بیان اینکه  بانک‌های عامل در این شهرستان با این نهاد همکاری و تعامل خوبی دارند، گفت: میزان اعتبارات اشتغال زایی ویژه کمیته امداد شهرستان امسال در مقایسه با پارسال ۲،۵ برابر رشد داشته است.
 
او با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۹۵ درصد اعتبارات جذب و منجر به اجرای طرح‌های اشتغال زایی ارزشمندی شده است، ادامه داد: مددجویان این نهاد در اشتغال، تولید و درآمد ملی سهیم هستند به گونه‌ای که این نهاد پارسال توانست ۵۸۰ فرصت شغلی ایجاد کند.

مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: کمیته امداد این شهرستان پروژه‌های وسیعی در بخش اشتغال از جمله دامپروری و ورود به بخش‌های صنعتی داشته است که همه این اقدامات در جهت کمک به توانمندسازی مددجویان شهری و روستایی محسوب می‌شود.
 
شاکربرآبادی با اشاره به اینکه شرایط و مسائل اقتصادی موجب شده تا بعضی از خانواده‌ها دچار مشکل شوند، افزود: یکی از رسالت‌های این نهاد توانمند کردن خانواده‌ها در بخش‌هایی مانند اشتغال است که دچار مشکلات اقتصادی شده اند و کمیته امداد برمحور توانمندی خانواده‌ها سعی دارد تا مددجویان به استقلال مالی و شرایط خوب زندگی برسند.

او تصریح کرد: امسال رتبه‌های برتر در جذب و پرداخت وام‌های خود اشتغالی، جذب و هزینه کرد زکات، صدقات، اکرام ایتام، کمک به سیل زدگان کشور، اجرای طرح ۲۰۲۰ و همچنین پاسخگویی به بیش از ۴۰۰۰ نامه‌های ارسالی به مقام معظم رهبری را به همت همکاران و خیرین و نیکوکاران  داشتیم.
 
انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.