فرماندار اندیکا از اختصاص ۵ هزار لیتر آب ژاول و ۲ هزار لیتر الکل به شهرستان اندیکا طی ۲ روز آینده خبر داد.

حیدر کاظمی فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص ارائه مواد ضدعفونی جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کروئید ۱۹ گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با مدیریت بحران و شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر مقرر گردید به میزان ۵ هزار لیتر آب ژاول جهت ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی و.. تحویل شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان شود.

او افزود: همچنین مقرر گردید از طریق معاونت دارو و غذای دانشگاه جندی شاپور به میران ۲ هزار الکل دولتی با قیمت مصوب دولتی نیز به شهرستان اندیکا ارسال شود.

کاظمی در پایان ضمن دعوت مردم به حفظ بهداشت فردی و رعایت نکات ایمنی بهداشتی تصریح کرد: توصیه می‌کنم افراد از تجمعات پرهیز کنند و حتی الامکان در موارد غیر ضروری از ترددات زیاد خود داری کنند.

 فرهاد ابول‌نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به جدیدترین آمار ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان قطعی شد.

او با بیان اینکه در مجموع تاکنون ۳۰ مورد قطعی کرونا ویروس در استان شناسایی شده اند، افزود: درحال حاضر ۱۰ نفر از این مبتلایان به این ویروس از اهواز، ۲ نفر از هندیجان، ۳ نفر از اندیمشک، ۲ نفر از شوشتر، ۴ نفر از آبادان، ۲ نفر از دزفول، ۲ نفر از مسجدسلیمان، ۲ نفر از ماهشهر، ۲ نفر از بهبهان و یک نفر از امیدیه هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.