مدیر عامل شرکت ساخت و تهیه کالای آب و برق گفت: فردا چندین پروژه‌ آب و برق در ۸ استان کشور از طریق ویدیو کنفرانس توسط وزیر نیرو افتتاح می شود.

محمدولی علاءالدینی مدیر عامل شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق ساتکاب در گفت و گو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به مباحث مطروحه در جلسه امروز شورای معاونین وزارت نیرو گفت: قرار است صبح فردا چندین پروژه‌ در ۸ استان کشور از طریق ویدیو کنفرانس توسط وزیر نیرو افتتاح شوند که این پروژه‌ها شامل افتتاح تصفیه خانه و سد است.

این مقام مسئول ادامه داد: حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه‌ها شده و این نشان دهنده این است که وزارت نیرو تحت هر شرایطی آماده سازندگی و خدمت رسانی به مردم است.

او با بیان اینکه مصرف آب بعد از شیوع کرونا در کشور افزایش یافته است، گفت: براساس مباحث مطرح شده متوسط مصرف آب در کشور ۶ درصد افزایش یافته که بیشترین آمار مصرف مربوط به استان‌ تبریز با ۳۵ درصد افزایش بوده و استان اصفهان کمترین مصرف را داشته است.

علاءالدینی افزود: عمده این افزایش مصرف مربوط به مصارف بهداشتی است و در این زمینه کمبودی برای تامین نداریم، اما در استان اصفهان افت فشار را شاهد بوده ایم.

او در پایان بیان کرد: البته بخشی از این افزایش مربوط به مسایل مربوط به خانه تکانی هم است و مردم از این بابت خیالشان راحت باشد چرا که وزارت نیرو تلاش می کند حق و حقوق آنها تضییع نشود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آب و برق ، مصرف آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار