معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از حذف عوارض گمرکی ورود تجهیزات پزشکی مورد نیاز منطقه خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در راستای رفاه حال مردم منطقه از جمله مصوباتی که در کمیته فنی گمرگ و با دستور مستقیم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به تصویب رسید، برداشته شدن عوارض ورود کالاها و تجهیز ات پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها، مراکز درمانی، داروخانه ها و واحدهای تجاری در شرایط کنونی بود.

او افزود: ورود تجهیزات پزشکی مانند دستکش، ماسک، مواد ضدعفونی کننده و تمام امکاناتی که در زمره مبارزه با این ویروس است از جمله مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی نظیر الکل سازی، تعرفه تعلق نمی گیرد.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه هیچ مشکلی برای ورود و ترخیص این کالاها در منطقه وجود ندارد، تصریح کرد: بدون کم ترین فوت وقت و زمان این اجناس را از طریق گمرکات منطقه ترخیص خواهیم کرد.

موسوی اضافه کرد: همچنین جلساتی را با اتاق های بازرگانی، اصناف و فعالین اقتصادی برگزار کردیم و آنها را به  واردات بدون تعرفه این کالاها ترغیب نمودیم؛ امیدواریم فعالین اقتصادی، تجار و بازرگانان از این امتیاز استفاده کرده و به واحدهای تولیدی داخلی کمک کنند تا به یاری خدا مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.