رئیس بنیاد مسکن دلفان:

سیل به ۲هزار و ۳۳۰ واحد مسکونی و تجاری در دلفان خسارت وارد کرد

رییس بنیاد مسکن دلفان گفت: سیل ششم اسفندماه به ۲هزار و ۳۳۰ واحد مسکونی و تجاری در نورآباد و روستا‌های این شهرستان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرشید الفتی رییس بنیاد مسکن دلفان افزود: از مجموع ۲ هزار و ۳۳۰ واحد آسیب دیده و تخریبی، ۴۸۰ واحد مسکونی شهری و ۲۵۰ واحد تجاری شهری و یک هزا ر و ۵۸۲واحد مسکن روستایی هستند.

او تصریح کرد: واحد‌های مسکن روستایی آسیب دیده در بخش مرکزی نورآباد، بخش کاکاوند و بخش خاوه هستند که خسارت آن‌ها توسط بخشداران به بنیاد مسکن اعلام شده است.

رییس بنیاد مسکن دلفان، مجموع خسارت ریالی واحد‌های مسکونی و تجاری را ۱۰۰میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: اغلب صاحبان واحد‌های مسکونی خسارت دیده را افراد نیازمند تشکیل می‌دهند که توانایی لازم جهت بازسازی منازل خود را ندارند.

الفتی تاکید کرد: امیدواریم مسئولان نسبت به تخصیص اعتبار مورد نیاز برای بازسازی و تعمیر واحد‌های خسارت دیده اهتمام ویژه داشته باشند.

بارش‌های سیل آسا از دوشنبه پنجم اسفند ماه تا ظهر چهارشنبه در استان جریان داشت و بر اثر آن خسارتی به بخش‌های زیر ساختی استان وارد شد.
میانگین این بارندگی‌های در لرستان به ۱۰۴ میلیمتر رسید که در این مدت نورآباد با میانگین بارندگی ۱۴۴.۹ میلیمتر بیشترین بارش را داشته است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

برچسب ها: بنیاد مسکن ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.