کارشناس مرکز پیش بینی آب و هوای خراسان رضوی گفت: با ورود سامانه جدید بارشی به استان، بارش رگبار باران اغلب نقاط خراسان رضوی را فرامی گیرد.

آغاز بارش باران و کاهش دمای هوا در خراسان رضویفریدون سنگچولی کارشناس مرکز پیش بینی آب و هوای خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، از ورود سامانه بارشی جدیدی طی امروز و فردا به استان خبر داد و گفت: با ورود و گسترش سامانه ناپایدار بارشی به استان شاهد افزایش سرعت وزش باد و در پاره‌ای از  نقاط وزش باد شدید همراه با گردوخاک، افزایش ابرناکی و شروع رگبار پراکنده از نواحی غربی استان از جمله شهرستان های کاشمر، نیشابور، سبزوار خواهیم بود.
 
او با اشاره به اینکه از امشب بارندگی در استان شدت خواهد گرفت، تصریح کرد: براین اساس با کاهش دمای ۸ تا ۱۰ درجه‌ای در شهر‌های شمالی استان روبرو خواهیم بود و اوج بارش‌ها برای فردا در استان پیش بینی می‌شود.
 
کارشناس مرکز پیش بینی آب و هوای خراسان رضوی گفت: از روز سه شنبه ضمن کاهش محسوس دمای هوا، بارش‌ها گسترش یافته و در اغلب نقاط استان بارش باران و در برخی نقاط رگبار باران با احتمال رعدوبرق و در نواحی سردسیر و کوهستانی بارش باران و برف همراه با تشکیل مه و کاهش دید پیش بینی می‌شود.
 
سنگچولی افزود: فعالیت این سامانه بارشی به تناوب تا اوایل وقت روز پنجشنبه در استان ادامه خواهد یافت.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.