پس از پاسخ منفی فیفا به نامه اول ایران به زودی نامه دیگری از سوی فدراسیون فوتبال کشورمان برای جلب نظر این نهاد در راستای موافقت با برگزاری انتخابات در تاریخ ۲۵ اسفند به زوریخ ارسال می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد تا زمانی که برخی ایراد‌های موجود در اساسنامه این فدراسیون مانند "نبودن آیین نامه اجرایی برای برگزاری انتخابات"، "نبودن کمیته بدوی و استیناف انتخابات" و بحث حق رای وزیر ورزش و معاون او در مجمع انتخاباتی" رفع نشود، نباید انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۵ اسفند برگزار شود.

از طرفی فدراسیون بین المللی فوتبال هم از طرف ایرانی درخواست کرده هرچه سریع‌تر برای اصلاح اساسنامه فعلی گام بردارد.

با این وجود فدراسیون فوتبال کشورمان چهارشنبه هفته پیش در نامه‌ای که با مشورت وزرات ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برای فیفا صادر کرد، به نامه این نهاد پاسخ داد. فدراسیون ترجمه آیین نامه انتخاباتی و نام اعضای کمیته‌های بدوی و استیناف انتخابات را به فیفا ارسال کرد و از وزرات ورزش هم به عنوان حامی فدراسیون فوتبال یاد کرد.


بیشتر بخوانید: پاسخ فدراسیون به فیفا درباره قرارداد ویلموتس


هرچند فیفا پاسخ فدراسیون ایران را قانع کننده ندانسته و بار دیگر روی موضع ابتدایی اش تاکید کرده است، اما مدیران فدراسیون به زودی نامه دیگری را برای فیفا ارسال خواهند کرد که در آن مستندات جدیدی ذکر شده و امیدوار هستند با این اقدام در نهایت جواز برگزاری انتخابات در تاریخ ۲۵ اسفند را به دست آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار