مدیر عامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس از نیاز سنجی مجمع خیرین سلامت فارس و جهت دهی کمک‌های خیرین جهت پیشگیری از بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اکبر رادمجردی مدیر عامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نیاز مشارکت همگانی جهت پیشگیری از شیوع این ویروس و همکاری همگانی برای دستیابی به نتایج مثمرثمر گفت: با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خیرین عرصه سلامت، کمک‌های خیرین در جهت نیاز‌های برجا مانده برنامه ریزی می‌گردد تا نیات خیرین به بهترین نحو محقق گردد و از انجام کار ها‌ی موازی جلوگیری شود.

او افزود: تاکنون خیرین ارجمند آقایان سهراب حیدری نیا، عبدالحسین غلامی و فخرالدین خادم پور در راستای همکاری جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی مراکز مشارکت کرده اند.

رامجردی ادامه داد: اهدای ۱۲ عدد پمپ سم پاش شارژی و مبلغ سیصد میلیون ریال جهت تهیه مواد ضد عفونی کننده محیط، از اقدامات این خیرین در جهت پیشگیری بوده است.

لازم به ذکر است این مشارکت‌ها پیشگیرانه در دفاتر شورای خیرین شهرستان ها‌ی فارس نیز با مشارکت خیرین بزرگوار در جریان است؛ و این دفاتر آماده همکاری بین خیرین و دانشگاه علوم پزشکی هستند.

دفتر مجمع خیرین تأمین سلامت فارس مستقر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با شماره تماس ۳۲۳۵۹۲۰۰ و دفاتر شهرستان‌های این مجمع مستقر در شبکه‌های بهداشت درمان شهرستان‌های فارس آماده هماهنگی بین خیرین و دانشگاه علوم پزشکی برای دریافت و جهت دهی صحیح کمک‌های اهدایی خیرین با توجه به نیاز‌های برجا مانده هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.