مربی دروازه بانان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: به نظرم تیم ملی ایران دروازه بانان خوبی در اختیار دارد و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روی تاوارس مربی پرتغالی دروازه بانان فعلی تیم فوتبال سپاهان در زمان تونی اولیویرا سرمربی تراکتور به ایران آمد و  از آن زمان به بعد همواره دستیار امیر قلعه نویی بوده است و هر تیمی که قلعه نویی می رود او هم ژنرال (لقب قلعه نویی) را همراهی می کند.

علاوه بر این تاوارس در سال های گذشته توانسته دروازه بانان بزرگی همانند پیام نیازمند، رشید مظاهری، حامد لک و محمدرضا اخباری را آماده کند و تحویل تیم ملی فوتبال کشورمان بدهد. به هر حال با این مربی توانمند گفتگویی انجام دادیم که از نظر خواهیم گذراند.
 
تاوراس درباره دروازه بانان تیم ملی فوتبال گفت: من همیشه به تمامی دروازه بان ها احترام می گذارم و به همین علت معمولا در مورد دیگر دروازه بان ها صحبت نمی کنم.تنها مطلبی که می توانم بگویم این است که تیم ملی ایران دروازه بان های خوبی دارد و نگرانی از لحاظ دروازه بانی ندارید. 

مربی دروازه بانان سپاهان  درباره  اینکه چه نظری در مورد پیام نیازمند دارد، بیان کرد: پیام این فصل بسیار پیشرفت کرده است. فراموش نمی کنم زمانی را که پیام به سپاهان آمد هیچ کس به او اعتماد و اعتقاد نداشت. همه می گفتند پیام بسیار جوان است و به همین خاطر ممکن است بازی خوبی درون دروازه سپاهان ارائه ندهد.اما امروز همه به پیام اطمینان دارند و او بازی خوبی را به نمایش می گذارد.

تاوارس درباره اینکه خبری از کارلوس کی روش دارد، گفت: نه خبری از کی روش ندارم. 

مربی دروازه بانان سپاهان در مورد بازی پرسپولیس چه نظری دارد؟ بیان کرد: در مورد این بازی صحبت نمی کنم.


انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
خوشم اومد.حدوحدودت.فهمیدی. پرسپولیس خیلی بزرگترازاشخاص است.
آخرین اخبار