کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: وزش باد در مناطق شمال، شرق و مرکز استان اصفهان با گرد و خاک محلی پدیده غالب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ویکتوریا عزتیان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به گذر امواج ناپایدار ضعیف از روی استان در ۲۴ ساعت آینده، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان امروز به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

او با بیان اینکه وزش باد در مناطق شمال، شرق و مرکز استان اصفهان با گرد و خاک محلی همراه است، افزود: از بعد از ظهر سه شنبه از وزش باد کاسته خواهد شد؛ همچنین در مناطق شمال غرب، شمال و شرق استان نیز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش ۲ تا چهار درجه دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به هفت درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

عزتیان گفت: مبارکه و زرین شهر با دمای ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

او با اشاره به بارندگی‌های پراکنده در سطح استان، اضافه کرد: بارش‌ها از فریدونشهر با میانگین ۳.۱ میلی متر، بویین میاندشت با میانگین ۲ میلی متر و چادگان با میانگین ۱.۱ میلی متر گزارش شده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: وضعیت هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.