رییس اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه شهرستان تبریز گفت: تمام این واحد‌های صنفی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانونی تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،حمدی نسب رییس اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه شهرستان تبریزگفت: تمام این واحد‌های صنفی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانونی تعطیل است.

حمدی نسب افزود: بنا به دستور اداره اماکن و دادستانی عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی تمامی واحد‌های آرایشگاهی زنانه تبریز تا اطلاع بعدی تعطیل است و فعالیت آن‌ها ممنوع اعلام می‌شود.

او گفت: بر همین اساس از امروز دوشنبه هیچ یک از آرایشگاه‌های زنانه حق فعالیت و نوبت دهی به مشتریان را نخواهند داشت.

حمدی نسب افزود: البته بر اساس تصمیم اتحادیه، آرایشگر‌هایی که به صورت انفرادی فعالیتی دارند، به صورت محدود می‌توانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند، اما مجموعه‌های آرایشگری و سالن‌های مربوطه که با کادر‌های مختلف در این حوزه فعال هستند، به هیچ عنوان حق ادامه فعالیت ندارند.

او گفت: اتحادیه صنف آرایشگاه‌های زنانه تبریز با رصد کامل تعطیلی واحدها، با متخلفان به شدت برخورد خواهد کرد.

در همین ارتباط اتاق اصناف تبریز اعلام کرد: علاوه بر آرایشگاه‌های زنانه، تمامی آرایشگاه‌های مردانه این شهر نیز به خاطر جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تعطیل اعلام می‌شود و در صورت هرگونه ارائه خدمات و مشاهده فعالیت در آرایشگاه ها، توسط بازرسان اتاق اصناف، مغازه پلمپ و مدیر واحد صنفی به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

شهر تبریز افزون بر یکصد واحد صنفی آرایشگاهی زنانه و ۲۰۰ آرایشگاه مردانه دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
سیما
۱۱:۱۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام پس چرا سالن ما بازه و داره کار میکنه؟