سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور پیشگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا تمامی تاسیسات گردشگری اعم از هتل ها و مراکز اقامتی و پذیرایی ضدعفونی و گندزدایی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،مجید صفایی سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال گروه‌های نظارتی برای بررسی اماکن گردشگری در ایام نوروز تشکیل شده است و به طور شبانه روز تمام تاسیسات گردشگری استان مورد بازدید آن ها قرار می گیرد.

او افزود: این گروه‌ها تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ به صورت کشیک شبانه روزی بر تمام تاسیسات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نظارت مستمر دارند.

 سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی تاسیسات گردشگری بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای مقابله با ویروس کرونا باید ضدعفونی و گندزدایی شوند و با هرگونه کم کاری در این خصوص برخورد قانونی می شود.

صفایی بیان کرد: با توجه به دستورالعمل‌های کنترل و مقابله با ویروس کرونا از سوی این وزارت خانه، اقدامات پیشگیرانه و موارد ایمنی و بهداشتی در واحدهای پذیرایی و اقامتی سراسر نقاط کهگیلویه و بویراحمد باید اجرایی شود.

او افزود: تاکنون تمامی هتل های کهگیلویه و بویراحمد گندزدایی و ضدعفونی شده اند و بدون شک این عملیات ادامه خواهد داشت.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۵۰ جاذبه طبیعی، اقلیم چهارفصل، مکان‌ های تاریخی، ویژگی‌ های مردم شناسی و آداب و رسوم گوناگون به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی در ایام مختلف سال است.

بر اساس آمارها کهگیلویه و بویراحمد سالانه پذیرای بیش از سه میلیون نفر گردشگر است.

 

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.