فرماندار گرمسار از توزیع رایگان مواد ضدعفونی‌کننده در گرمسار خبر داد و گفت: دو واحد تولیدی مواد شیمیایی در این راستا مشارکت داشتند.

توزیع رایگان مواد ضدعفونی‌کننده با مشارکت۲ واحد تولیدی در گرمسار

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، وحید رجایی فرماندار گرمسار ضمن بیان اینکه تمامی امکانات مادی و معنوی شهرستان در راستای جلوگیری از همه‌گیر شدن این بیماری بسیج شده است، گفت: مواد ضدعفونی‌کننده در گرمسار با مشارکت دو واحد تولیدی شیمیایی این شهرستان به‌صورت رایگان توزیع شد.

او ارزش ریالی این مواد ضدعفونی‌کننده را شش میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مردم اطمینان داشته باشند که صادقانه واقعیت‌های این بیماری با آنان در میان گذاشته می‌شود و مسئولان شبانه‌روز در خدمت آنان هستند.

فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه از شهرک‌های صنعتی شهرستان بازدید شده است، بیان کرد: بسترسازی برای افزایش ظرفیت تولیدات مواد ضدعفونی‌کننده و تأمین تجهیزات لازم برای بیمارستان گرمسار در دستور کار است.

رجایی بابیان اینکه گرمسار از ظرفیت‌هایی در تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی و همچنین لوازم موردنیاز بیمارستان برخوردار است، تأکید کرد: توجه واحد‌های نانوایی به اصول بهداشتی یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های ستاد پیشگیری از شیوع کرونا است.

او گفت: کارکنان واحد‌های نانوایی ملزم به استفاده از دستکش و ماسک در هنگام کار بوده و باید از کارگرانی که کارت بهداشت دارند استفاده کنند.

فرماندار گرمسار با اشاره به کاهش ساعات کاری ادارات در گرمسار بیان کرد: کارکنان دولت و مسئولان نسبت به رفع مشکلات مردم در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.

رجایی بابیان اقدامات انجام‌شده در راستای پیشگیری از شیوع گسترده این ویروس در گرمسار یادآور شد: ضدعفونی تمامی اماکن شهری، دستگاه‌های اجرایی، سرویس‌های بهداشتی، مساجد، تکایا و حسینیه‌ها ازجمله اقدامات مهم در این راستا است.

او ایجاد هماهنگی میان بخش خصوصی و دولتی در راستای مبارزه با کرونا ویروس را از دیگر اقدامات برای پیشگیری از این بیماری برشمرد و گفت: ضدعفونی بانک‌ها و اماکن عمومی، وسایل نقلیه عمومی و ایستگاه‌های اتوبوس و اماکن پرتردد از سه روز گذشته تاکنون و کنترل مبادی ورودی شهرستان به‌ویژه اتوبان قم به‌منظور پایش و غربالگری بیماران با استفاده از تجهیزات تب‌سنج و هماهنگی هلال‌احمر و دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در این راستا در حال اجرا است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.