مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: جشن نیکوکاری امسال در ۱۲۰ مرکز نیکوکاری، پایگاه امدادی و از طریق دو درگاه اینترنتی برگزار می‌شود.

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: جشن نیکوکاری از ۱۴ اسفند ماه همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان البرز همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

محمدی فرد با اشاره به اینکه امسال باتوجه به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پایگاه‌های سیار در سطح شهر برپا نمی‌شوند افزود:۱۲۰ پایگاه امدادی و مرکز نیکوکاری در استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

او با اشاره به اینکه مردم نیک اندیش استان علاوه بر راه‌های مذکور می‌توانند از چندین درگاه به صورت غیرحضوری کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند گفت: شماره ۳۵۵۷ و انتخاب گزینه ۳ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ به دریافت کمک خیران و نیکو کاران البرزی جهت شرکت در جشن نیکوکاری اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز افزود: سال گذشته مردم نوع دوست استان با شرکت در جشن نیکوکاری، 100 میلیارد ریال کمک های نقدر و غیر نقدی به نیازمندان و کم برخورداران در جامعه اهدا کردند.

انتهای پیام / م . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.