معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از پلمپ ۶ قلیان سرا در این استان خبر داد.

۶ قلیان سرا در همدان پلمب شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین بشری، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: گشت‌های مشترک بین پلیس و اداره بهداشت برای جلوگیری از فعالیت قلیان سرا‌ها تشکیل شده است و در صورت مشاهده، این واحد‌ها  اماکن  از سوی نیروی انتظامی پلمب خواهد شد.

او افزود: به دنبال ممنوعیت عرضه قلیان ۲ قلیان سرا در شهر همدان و قلیان ۴ سرا در نهاوند شروع به فعالیت کرده بودند که  از سوی پلیس اماکن فرماندهی انتظامی استان همدان شناسایی و پلمپ شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: قلیان‌های موجود در این قلیان سرا‌ها نیزبا تلاش ماموران جمع آوری شده است.

بشری ادامه داد: برای دیگر مکان‌های محل تجمع مردم از جمله آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، نانوایی‌ها و دیگر اماکن دستورالعمل خاصی هنوز ابلاغ نشده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: با این وجود گشت‌های انتظامی و بهداشت محیط در صورت مشاهده رعایت نکردن بهداشت در این قبیل اماکن، اقدام به پلمپ واحد متخلف می‌کنند.

بر اساس آخرین گزارش ارائه شده از سوی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون ۹۷۸ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۴ نفر در کشور به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.