شهردار ملایر گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی ملایر ضد عفونی می شود.

شستشوی ناوگان حمل و نقل عمومی در ملایرحسین بابایی،  شهردار ملایر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: هر روز به صورت مستقیم ۳۰ نفر در شش اکیپ مجهز در شهرستان ملایر به پاکسازی و ضد عفونی امکان عمومی مشغول هستند.

او با بیان اینکه  عملیات شست و شو و ضد عفونی هم  در روز و هم در شب انجام می شود افزود: با توجه به انتشار ویروس کرونا در سطح برخی شهر‌ها و نگرانی شهروندان از ابتلا به این بیماری مجموعه مدیریت شهری شهرداری ملایر در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه‌های خدمات رسانی به شهروندان اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار داده و براساس ظرفیت‌ها و امکانات موجود، تمهیدات لازم برای  مقابله با کرونا ویروس اندیشیده شده است.

شهردار ملایر ادامه داد: هر روز محلول پاشی مداوم و هر شب کلیه المان‌های شهری و بوستان ها  از جمله  پایه چراغ، نیمکت‌ها ، سطل‌های زباله نرده‌ها و لوازم بازی کودکان و همچنین ضدعفونی سطوح داخلی ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس با موادضد عفونی کننده در دستور کار قرار دارد .

بابایی از توزیع بروشور‌های آموزشی بین رانندگان تاکسی و کارکنان شهرداری در خصوص شیوه‌های مقابله با کرنا ویروس هم خبر داد و اضافه کرد: گندزدایی و ضدعفونی سطوح دیوار‌های جانبی معابر هسته مرکزی شهر، ضدعفونی مستمر سرویس‌های بهداشتی عمومی، اقدامات پیشگیرانه، ضدعفونی فضای داخلی مساجد مستقر در بوستان های  ورودی شهر و بوستان سیفیه، ضد عفونی سطوح جانبی معابر بازار سنتی ملایر، از جمله اقدامات مهم روزانه مدیریت شهری  است.

شهردار ملایر گفت: این اطمینان خاطر را به همه‌ی شهروندان ملایری می دهیم که تا آخرین لحظه غلبه بر کرونا با بکار گیری تمام توان خود در کنار شهروندان هستیم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.