معاون بازرسی و نظارت وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان ایلام از تشدید نظارت‌ها بر بازار ایلام در آستانه نوروز خبر داد.

تشدید نظارت‌ها بر بازار ایلام/میوه شب عید تا۲۵ اسفند توزیع می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عزت‌الله عبدخانی معاون بازرسی و نظارت وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان ایلام گفت: نمایشگاه بهاره شب عید امسال در استان برگزار نخواهد شد.

او ادامه داد: مردم کالا‌های گوشت قرمز، گوشت مرغ، شکر، شیرینی‌جات و آجیل را در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای سطح شهر به صورت فوق‌العاده و زیر نظر سازمان صمت خریداری کنند.

عبدخانی با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز گشت‌های مشترک و نظارت بر فروش کالا‌های شب عید را افزایش داده‌ایم، افزود: برای تنظیم و کنترل بازار در آستانه فرا رسیدن عید نوروز کالا‌های اساسی شب عید از الان خریداری و ذخیره شده و در روز‌های آینده به بازار تزریق خواهند شد.

معاون سازمان صمت ایلام ادامه داد: میوه شب عید نیز تامین و در سردخانه نگهداری شده و به میزان ۶۰۰ تن میوه تاریخ ۲۵ اسفندماه به دست عرضه‌کنندگان و خرده‌فروشان خواهند رسید.

عبدخانی بیان کرد: خدمات ما به مسافرین و نظارت بر امکان‌های زیارتی، سیاحتی، اقامتی و خدماتی از ۱۲ اسفندماه شروع شده و تا پایان ایام تعطیل نوروز ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.