قائم مقام کمیته امداد استان یزد گفت: نیکوکاران یزدی می‌توانند در آستانه میلاد ابوالایتام حضرت علی (ع) با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند.

 محمدحسین باقریان، قائم مقام کمیته امداد استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به اینکه سامانه اکرام ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌صورت غیرحضوری و آنی است، گفت: نیکوکاران یزدی می‌توانند در آستانه میلاد ابوالایتام حضرت علی (ع) با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند.

او افزود: نیکوکاران و حامیان خیر می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اکرام نسبت به انتخاب ایتام و فرزندان نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین باقابلیت انتخاب شهر، جنسیت (دختر، پسر)، سن و مبلغ اهدائی در این کار خداپسندانه شرکت کرده و به سیره عملی امیرالمؤمنین علی (ع) عمل کنند.

محمدحسین باقریان، تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۵ هزار و ۱۳۳ حامی نیکوکار حمایت ۳۹۲۴ یتیم و کودک نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان یزد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده دارند.

باقریان یادآور شد: مردم نیکوکار استان یزد در ۱۱ ماهه نخست سال جاری ۱۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.