مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: به منظور پیشگیری از حوادث پیش روی و اقدامات موثر در زمینه کاهش حوادث تمامی فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و به ویژه پلیس راه در حال آماده باش قرار گرفتند.

هشدار مدیریت بحران کرمان برای شرایط جوی پیش رومجید سعیدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،گفت: با توجه به اطلاعیه شماره ۱۷ امروز اداره کل هواشناسی استان کرمان مبنی بر شرایط جوی استان، مردم از سفر‌های غیر ضرور بپرهیزند و به هشدار‌های هواشناسی و مدیریت بحران توجه کنند.

سعیدی افزود: با توجه به پدیده وزش باد نسبتا شدید طی امروز وفردا سه شنبه، شاهد کاهش دما و گردو غبار شدید و کاهش دید به ویژه در مسیر‌های اصلی ارتباطی خواهیم بود.

او تصریح کرد: سرعت وزش باد شدید در پاره‌ای از مناطق شرق تا ۷۵ کیلومتر بر ساعت و در برخی مناطق غرب و شمالغرب استان تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: پدیده طوفان در مناطق شرق و جنوب شرق و غرب و شمالغرب از شدت بیشتری برخوردار است.

سعیدی اظهار کرد: با توجه به کاهش دید افقی در محور‌های ارتباطی از مردم میخواهیم در این محور‌ها حتی المقدور تردد غیر ضرور نداشته باشند.

او بیان داشت: در مناطق یاد شده شاهد خیزش گرد و خاک، وقوع طوفان شن و خاک و در پاره‌ای از مناطق خصوصا شرق استان و در شهرستان‌های فهرج، ریگان ودر شمال غرب، شهرستان‌های انار شهربابک و رفسنجان نیز دور از انتظار نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان افزود:درصورت نیازبه جلوگیری از تردد خودرو‌های عبوری درمحور‌هایی که طوفان از شدت بیشتری برخوردا است و به منظور پیشگیری از حوادث جاده‌ای احتمالی، درزمان اوج طوفان پلیس راه محور را مسدود خواهد کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.