فرماندار اسداباد گفت: ۳۲ تخت بیمارستان قائم (عج) در اسدآباد برای بیماران مشکوک کرونایی در نظر گرفته شده است.

اختصاص ۳۲ تخت بیمارستانی در اسد آباد برای بیماران مشکوک کروناییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  مجید درویشی، فرماندار اسدآباد در ارتباط زنده اینترنتی با استاندار مهمترین اقدامات انجام شده در دیارسیدجمال برای پیشگیری و مقابله با کرونا  را در نظر گرفتن یک بخش در بیمارستان حضرت قائم (عج) مستقل و کامل با تجهیزات برای افراد مبتلا و یا درگیر به کرونا ویروس به تعداد ۳۲ تخت و قابل افزایش به ۶۴ تخت عنوان کرد.

او با اشاره به برگزاری زنگ شستشوی دست در کلیه ادارات و مدارس و مراکز آموزشی این شهرستان گفت: با  همکاری شهرداری و دانشکده علوم پزشکی شهرستان  نصب بنر های آموزشی و شست‌وشوی سطل‌های زباله با مواد ضد عفونی را داشته ایم.

فرماندار اسدآباد گفت: نصب محلول شستشو و ضد عفونی در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای مدارس و ادارات و مراکز دانشگاهی قبل از تعطیل شدنداشته ایم و برای فروشگاه ها ادامه دارد.

درویشی با تاکید بر  کنترل فضای مجازی و جلوگیری از شایعات با همکاری دادگستری و دادستان افزود: ضدعفونی و گندزدایی کردن تاکسی‌ها، وسایل حمل و نقل عمومی، پارک‌ها، معابر شهری، به خصوص پارک‌ها و ورودی و خروجی شهر از سوی شهرداری را در دست اجرا داریم.

او  ادامه داد: با تعطیلی مراکز تجمع‌ای مثل قهوه خانه‌ها غذاخوری و اماکن جمعی ورزشی و نظارت مستمر بر غذاخوری‌های بین راهی و آموزش لازم برای ضدعفونی کردن اماکن عمومی دنبال مهار این ویروس هستیم.

فرماندار اسد آباد از آماده‌باش کلیه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و دانشکده علوم پزشکی خبر داد و گفت: نظارت بر رانندگانی که به شهر‌های آلوده سفر می‌کنند و مسافرینی که از شهر‌های آلوده بر می‌گردند را هم داریم.

درویشی  از راه اندازی راه اندازی کمپین در خانه بمانیدهم خبر داد و بیان کردبرای جلوگیری از تجمعات تعطیلی کلیه مراسم‌های عمومی، جشن و عزا  و جمع آوری دست فروش‌های توزیع مواد غذایی را داشته ایم.

انتهای پیام/ا

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.