رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از ابلاغ دستورالعمل برگزاری کلاس‌های درس به صورت آموزش از راه دور به شیوه مجازی و غیرحضوری تا پایان هفته به تمام واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ابراهیم چیرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تعطیلات واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تابع تصمیمات ستاد کرونای کشور است، گفت: از آنجا که مشخص نیست میزان تعطیلات از سوی این ستاد تا چه زمانی اعلام خواهد شد، کلاس‌های درس واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی گیلان به زودی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه نقش عمده‌ای در آموزش عالی کشور برعهده دارد، بر این اساس درجلسات کارشناسی تخصصی  مقرر شد، دستورالعمل آموزش از راه دور با شیوه مجازی و الکترونیکی تا پایان هفته به تمام واحد‌ها و مراکز آموزشی ابلاغ شود.

چیرانی افزود: با ابلاغ این دستورالعمل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تمام مقاطع تحصیلی می‌توانند از آموزش از راه دور بهره‌مند شوند و جزئیات اجرایی این دستورالعمل به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.