معاون هماهنگ کننده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام گفت: مرز دوغارون تایباد توسط نیروهای تیپ ۳۸ زرهی تربت جام سم زدایی و ضد عفونی شد.

سم زدایی و ضدعفونی مرز دوغارون تایبادسرهنگ علی کریمی معاون هماهنگ کننده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام در گفت وگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: در عملیاتی جهادی، مرز دوغارون شامل اماکن، معابر و خودروهای ورودی و خروجی گمرک به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح کشور توسط تیپ ۳۸ زرهی تربت جام، جمعی قرارگاه شمال شرق در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا سم زدایی و ضدعفونی شد.

او ادامه داد: ارتش یک نیروی مردمی و برگزفته از همین مردم است، لذا در جهت سلامتی عمومی هر اقدامی که نیاز باشد انجام خواهد داد.

معاون هماهنگ کننده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام با اشاره به اهمیت سلامت مرز دوغارون،گفت: این معبر رسمی به عنوان یک دروازه ورودی به کشور بسیار حائز اهمیت است، از آنجا که روزانه تعداد زیادی مسافر خارجی و کامیون‌های ترانزیت از این گذرگاه تردد می‌کنند سم زدایی در راستای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا مهم می‌باشد.

کریمی افزود: در این جهت تیپ ۳۸ زرهی تربت جام در یک اقدام جهادی خودرویی را مجهز به ابزار سم زدایی کرده و طی عملیاتی مرز دوغارون را ضدعفونی کردند.

انتهای پیام//ز.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار