بنی‌گانتز، رئیس حزب آبی‌وسفید رژیم صهیونیستی، مدعی شد که با شرکای این رژیم اشغالگر همچون عربستان، به دنبال برقراری صلح خواهد بود.

بنی گانتز، رئیس حزب آبی و سفید

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، بنی گانتز، رئیس حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه مدعی شد که به برقراری صلح تا حد بسیار زیادی متعهد است و اینکه هیچ فرصتی را برای رسیدن به صلح از دست نمی‌دهد.

گانتز طی سخنانی در آیپک که به صورت ویدیو کنفرانس انجام می‌گرفت، گفت: «از همان روز اولی که به عنوان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انتخاب شوم، کابینه اسرائیل از هر تلاشی برای برقراری صلح، استقبال خواهد کرد».

بنی گانتز در ادامه ضمن شریک خواندن برخی از کشورهای عربی، مدعی شد که با کمک کشورهایی همچون مصر، اردن، عربستان و برخی دیگر از کشور‌های حاشیه خلیج فارس، صلح را به پیش خواهد برد.

انتخابات سوم مارس در اراضی اشغالی درحالی برگزار خواهد شد که احتمال ائتلاف حزب آبی و سفید و حزب لیکود به کلی از سوی نتانیاهو رد شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده که شاید بحران سیاسی در اراضی اشغالی حتی با انتخابات سوم نیز حل نشود و کار به انتخابات چهارم بکشد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار