عملکرد شفاف سبب تعلق خاطر کارمندان می شود

سرپرست معاونت هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری، گفت: عملکردها باید شفاف باشد تا کارمندان به دستگاه خود تعلق خاطر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خالد جعفری، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در جلسه کمیته اصلاح ساختار، فرایندها فناوری های مدیریتی، گفت: در انجام وظایف، باید ساختارمند عمل کنیم، فرایندها را به درستی تعریف کنیم و عملکردها را ارزیابی کنیم.

او با یادآوری توانمندی علمی و تجربه های کاری ارزشمند کارکنان استانداری و فرمانداری های تابعه، خاطرنشان کرد: استانداری و فرمانداری ها باید نماینده دولت باشند و در همین راستا باید عملکردها به گونه ای باشد که بهترین خروجی را داشته باشد. 
جعفری با اذعان به اینکه معاونت منابع استانداری بین بخشی است، افزود:هدف ما این است که وظایف خود را به درستی انجام دهیم و تعامل ها به درستی صورت پذیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همچنین تاکید کرد: عملکرد ها باید آنقدر شفاف باشد که همه همکاران احساس تعلق کنند لذا باید با انگیزه بخشی به نیروی انسانی آنها را به سرمایه انسانی تبدیل کنیم و به یاد داشته باشیم که بدترین حالت در ارتباط کارکنان با دستگاه این است که خود را طلبکار سازمان بدانند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: استانداری ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.